دستگاه های آبگرم مصرفی

دستگاه های آبگرم مصرفی

بازدید کننده گرامی لطفا تا انتهای مقاله دستگاه های آبگرم مصرفی با ما همراه باشید لازم به یادآوری می باشد که کارخانه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه در تولید انواع متنوع از دیگ آب گرم با قیمت های استثنایی و تا 20% تخفیف و ارسال رایگان در خدمت شما صنعتگران گرامی می باشد لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دیگ روغن داغ با یکی از شماره های 05135411722 - 09155807005 - 09157607106 - 09371889859 با مهندسین و متخصصین خط تولید کارخانه مشهد بخار در ارتباط باشید.


1-مخزن آبگرم دوجداره

این مخزن یک آبگرمکن غیر مستقیم است ، به این معنی که یک واسطه انتقال حرارت در تماس مستقیم با سطح گرم کننده انرژی حرارتی را دریافت کرده ، به آب گرم مصرفی منتقل می کند.

مخزن آبگرم دوجداره دو محفظه ی از هم جدا است یکی استوانه داخلی و دیگری فضای حد فاصل استوانه داخلی و استوانه بیرون،آبگرم دیگ از بالا وارد محفظه بیرونی شده و در فضای حد فاصل استوانه های داخلی و بیرونی جریان می یابد و گرمای خود را به آب درون استوانه داخلی منتقل می کند.

آب سرد شهر از اتصال پایین وارد استوانه داخلی شده ، گرمای خود را از آب دیگ دریافت می کند و پس از خروج از اتصال بالا ، به سمت وسایل بهداشتی هدایت می شود. هر مخزن آبگرم دوجداره دو اتصال دیگر نیز بر روی استوانه ی داخلی دارد یکی برای نصب شیر اطمینان و دیگری جهت اتصال لوله برگشت آب گرم مصرفی ، در موقع لوله کشی مخزن آبگرم باید توجه شود که اولا کلیه لوله ها به وسیله مهره ماسوله و یا فلنچ به مخزن متصل گردند تا امکان بازکردن آن ها در موقع تعویض مخزن وجود داشته باشد ثانیا در محلی ورود آب سرد شهر به مخزن یک شیر یک طرفه نصب گردد تا از برگشت آبگرم به داخل شبکه آب سرد ساختمان جلوگیری شود. در ظزفیت های کم گاهی مخزن دو جداره را بر روی دیگ حرارت مرکزی (دیگ آبگرم)قرار داده به عنوان یک دستگاه واحد به بازار عرضه می کند.

شیر اطمینان مخزن آبگرم باید از نوع حساسی در برابر دما و فشار باشد تا اگر یکی از آن ها از حد معین بالاتر رفت شیر اطمینان عمل کند.