بهترین قیمت دیگ بخار با بالاترین استانداردهای فنی و ایمنی

بهترین قیمت دیگ بخار با بالاترین استانداردهای فنی و ایمنی

اگر به بدنبال دیگ بخار ایمن و با کیفیت هستید و در عین حال قصد دارید قیمت دیگ بخار خرید شده پایین ترین و مناسب ترین قیمت دیگ بخار در ایران باشد گروه صنعتی مشهد بخار بهترین گزینه می باشد. اما قبل از خرید دیگ بخار ضروری است که از مشاوره تخصصی در زمینه خرید دیگ بخار استفاده کنید. شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه مشهد بخار با یکی از شماره های 05135411722 - 09155807005 - 09157607106 – 09371889859 تماس حاصل نمایید.


قیمت دیگ بخار به چه عواملی وابسته است؟

بهترین قیمت دیگ بخار با بالاترین استانداردهای فنی و ایمنی 

قیمت دیگ بخار به عوامل متعددی وابسته است. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنیم:

1. ظرفیت دیگ بخار: ظرفیت دیگ بخار، یعنی میزان تولید بخار در واحد زمان، تأثیر قابل توجهی بر قیمت دارد. دیگ‌های بخار با ظرفیت بزرگتر معمولاً قیمت بالاتری هم دارند.

2. فشار و دمای دیگ بخار: فشار و دمای دیگ بخار نیز تأثیر زیادی زیادی بر قیمت آن دارد. دیگ‌هایی با فشار و دمای بالاتر معمولاً از جنس‌ها و تکنولوژی‌های پیچیده‌تری ساخته می‌شوند که ممکن است قیمت آن‌ها بیشتر باشد.

3. نوع سوخت: نوع سوخت مورد استفاده در دیگ بخار نیز بر نرخ آن تأثیرگذار است. برخی از سوخت‌ها مانند گاز طبیعی، نفت، ذغال سنگ و بیوماس، قیمت متفاوتی دارند. علاوه بر قیمت سوخت، هزینه‌های ارسال، ذخیره‌سازی و تأمین سوخت نیز بر قیمت دیگ بخار تأثیر می‌گذارند.

گروه صنعتی مشهد بخار تولید کننده انواع دیگ بخار صنعتی و تجهیزات موتورخانه ای دیگر است که کلیه محصولات خود از جمله دیگ بخار را با رعایت استانداردهای مربوطه و با بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان عرضه می نماید.
قبل از خرید دیگ بخار ضروری است که از مشاوره تخصصی در زمینه خرید دیگ بخار استفاده کنید. شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه مشهد بخار با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس حاصل نمایید.

دیگ بخار با استفاده از گرمای سوخت مانند گاز و گازوئیل آّ را به بخار تبدیل می کند و گرمای تولیدی در محل مورد نظر استفاده می شود.


برای خرید دیگ بخار قبل از هر چیز باید بدانید که دیگ بخار چیست و چگونه کار می کند؟ دیگ بخار ( steam boiler )  مخزنی است که کاربرد آن برای تولید بخار از آب است. این عمل با استفاده از نیروی گرمایشی که از طریق سوخت هایی چون ذغال سنگ و مواد مذاب، اتفاق می افتد. جنس مخزن بویلر بخار یا از فولاد و یا از چدن است که دیگ بخار فولادی برای تولید بخار پر فشار کاربرد دارد و دیگ بخاری چدنی برای تولید بخار کم فشار مورد استفاده قرار می گیرد. داخل دیگ بخار دو قسمت وجود دارد: قسمت آتش و قسمت آب. معمولا دیگ های بخار در صنایعی که نیاز به بخار دارد کاربرد دارد و با پیشرفت تکنولوژی روز به روز نمونه های بهتری از دیگ های بخار تولید می شوند. دیگ بخار در صنایع بلوک زنی و جدول زنی، شست شوی مخازن سی ان جی، مرغداری و دامداری ها و صنعت پرورش قارچ و همچنین در بسته بندی بعضی مواد غذایی به کار میرود.


امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دیگ بخار به تولید رسیده که در صنایع متعدد به مصرف می‌رسد و در افزایش راندمان آنها نقش مستقیمی دارد، در واقع کار اصلی بویلر بخار تبدیل آب به بخار است که عملیات تبخیر توسط نیروی گرمایشی صورت می‌گیرد.
همانطور که می‌دانید صنایع غذایی، صنایع پتروشیمی و شیمیایی و بتن سازی‌ها، گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ جهت ارتقا به انرژی، گرما و حرارت دهی نیاز دارند که این عملیات با روش طبیعی کاری غیرممکن است؛ بدین وسیله این شرکت دیگ بخار nd’ fohv را در انواع و ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه نموده که کار مصرف کنندگان را بیش از پیش راحت نموده است.
دیگ بخار از قابلیت تولید بخار با فشارهای متعدد برخوردار است و هرچقدر میزان فشار بالا باشد کارایی و عملکرد آن نیز افزایش می‌یابد.
بویلر بخار بصورت تک پاس، دو پاس، سه پاس و چهار پالس قابل تولید است به همین دلیل قابلیت انتخاب برای کاربر آسان تر شده و از مصرف اضافی انرژی جلوگیری به عمل می‌آید.


بهترین قیمت دیگ بخار با بالاترین استانداردهای فنی و ایمنی

 

دیگ بخار از یک جهت به دو نوع دیگ بخار ایستاده و دیگ بخار افقی تقسیم بندی می شود که هر یک مزایای خاص خود را داراست.


دیگ بخار ایستاده Vertical دارای ظرفیت تولیدی بین ۵۰ الی ۲۰۰ کیلوگرم در هرساعت هستند که تولیدکنندگان دیگ بخار و شرکت های سازنده بویلر بخار مطابق با استانداردهای بین المللی دیگ بخار ایستاده را به فروش میرسانند. دیگ بخار ایستاده متعارف ترین نوع دیگ بخار در صنایع متنوع است. دیگ بخار ایستاده جهت تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین بسیار مناسب است.پوشش بدنه بویلر بخار ایستاده از ورق استیل ساخته شده است. شرکت مشهد بخار مفتخر است تا دیگ بخار ایستاده را به شهرهای بزرگ مثل مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و سرتاسر کشور ایران طبق استانداردهای بین المللی دیگ بخار به فروش برساند. ظرفیت بویلر بخار ایستاده شرکت پاکمن بین ۸۰ کیلوگرم تا ۲۰۰ کیلوگرم متغیر میباشد.جهت اطلاع از قیمت دیگ بخار ایستاده با کارشناسان ما تماس بگیرید.


دیگ بخار افقی Horizontal دارای ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم است. دیگ بخار افقی یکی از پرکاربردترین دیگ بخار در صنایع متعارف میباشد این نوع از بویلر بخار شامل مخزنی پر از آب که با گرمای ناشی از احتراق سوخت به بخار تبدیل میشود. تمام قسمت های دیگ بخار افقی از آلیاژ آهنی چون فولاد ساخته میشوند. دیگ بخار افقی دارای ویژگی های منحصر بفردی چون راندمان بالا، سهولت در تعمیر و نگهداری، حجم کم و استحکام بالا، مقاوت بسیار زیاد در برابر حرارت و رطوبت و همچنین دارای تاییدیه طرح از اروپا می باشد.دیگ بخار افقی شرکت پاکمن مجهز به پانل فرمان فول اتوماتیک است که جهت سهولت کار بسیار کاربردی است. متقاضیان عزیز جهت خرید و استعلام دیگ بخار با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.