فروش منبع کویلی تخفیف قیمت خرید

فروش منبع کویلی تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع کویلی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت تجهیزات تاسیساتی و تا 20% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت منبع کویلی - منبع کویلی چیست - ساخت منبع کویلی - منبع کویلی اسپیرال - منبع کویلی افقی تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد.


تفاوت منبع کویلی افقی و ایستاده چیست؟ کدام یک بهتر است؟

فروش منبع کویلی تخفیف قیمت خرید 

منابع کویلی افقی و ایستاده دو نوع اصلی از سیستم‌های گرمایشی برای استخراج انرژی گرمایشی از زمین هستند. این دو نوع تفاوت‌هایی در ساختار و عملکرد خود دارند. بیایید به تفاوت‌ها و مزایا و معایب هر یک نگاه کنیم:

 

1. منبع کویلی افقی (Horizontal Loop System):

- در این نوع سیستم، لوله‌های گرمایی به صورت افقی در زمین حفر می‌شوند.

- این نوع سیستم برای فضاهای بزرگتر و مستطیلی مناسب است.

- نیاز به مساحت زمین بیشتری دارد و برای نصب آن لازم است زمین را حفر کنید.

- برای مناطقی با اقلیم معتدل و دارای حرارت خاک پایین مناسب است.

- عمر طولانی‌تری دارد و کمتر تحت تأثیر تغییرات دمای هوا قرار می‌گیرد.

 

2. منبع کویلی ایستاده (Vertical Loop System):

- در این نوع سیستم، لوله‌های گرمایی به صورت عمودی در زمین نصب می‌شوند.

- این نوع سیستم برای فضاهای کوچکتر و بیشتر تک‌خانوادگی مناسب است.

- نیاز به مساحت زمین کمتری دارد و می‌توان آن را در فضاهای محدودتر نصب کرد.

- برای مناطقی با اقلیم سرد و دمای خاک پایین مناسب است.

- به دلیل نصب عمودی، هزینه نصب آن بیشتر است.

- به علت تحت تأثیر قرارگرفتن از تغییرات دمای هوا، ممکن است در برخی شرایط بهره‌وری کمتری داشته باشد.

 

بهترین نوع برای شما بستگی به شرایط خاص شما دارد، مانند مساحت زمین، اقلیم منطقه و نیازهای گرمایشی شما. قبل از انتخاب نوع منبع، بهتر است با یک متخصص مشاوره کنید تا بهترین گزینه را بر اساس شرایط شما پیدا کنید.

مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع منبع کویلی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت تجهیزات تاسیساتی و تا 20% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت منبع کویلی - منبع کویلی چیست - ساخت منبع کویلی - منبع کویلی اسپیرال - منبع کویلی افقی تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد.

مشهد بخار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت تجهیزات تاسیساتی و به طور خاص متنوع ترین قیمت منبع کویلی - منبع کویلی چیست - ساخت منبع کویلی - منبع کویلی اسپیرال - منبع کویلی افقی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.

مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت منبع کویلی - منبع کویلی چیست - ساخت منبع کویلی - منبع کویلی اسپیرال - منبع کویلی افقی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع فیلتر شنی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

جهت اطلاع از بهترین قیمت منبع کویلی و همچنین مشاوره رایگان فنی در زمینه انتخاب منبع کویلی موتورخانه و آب گرم خود با شماره های مندرج در سایت مشهد بخار تماس بگیرید.


قیمت منبع کویل دار وابسته به پارامترهای مختلفی از جمله ضخامت بدنه ، ضخامت عدسی های محدب مورد استفاده ، جنس کویل مصرفی و ... می باشد. بطور کلی قیمت منبع کویلی وابسته به سایز و ظرفیت و جنس مواد اولیه مصرفی از 3 میلیون تومان آغاز و تا بیش از 700 میلیون تومان در مصارف صنعتی ادامه دارد .

بطور مثال قیمت منبع کویلی برای 10 واحد مسکونی با متراژ هر واحد 120 متر مربع البته دارای کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی نهایتا 7 میلیون تومان برآورد میگردد . البته قابل ذکر است با افزایش بهای تمام شده کویل ها و ورق گالوانیزه مورد استفاده در تولید منبع کویل دار بدلیل رشد قیمت مواد اولیه مصرفی و وجود تورم این قیمت روزانه در حال تغییر است .

فروش انواع منبع کویلی تا30درصد تخفیف قیمت خرید

برای خرید مناسب منبع کویلی قبل از هر چیز باید بدانید که منبع کویلی چیست و چه خصوصیاتی دارد و چه فاکتورهایی در کیفیت آن موثر هستند.

منبع کویل دار یا منبع کویلی نوع ساده تر از مبدل های حرارتی پوسته و لوله (shell &tube) می باشد. از منابع کویل دار برای تولید و ذخیره آبگرم مصرفی در مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی سبک و نیمه سنگین استفاده می شود.

مخزن کویلی از یک استوانه فلزی ایستاده یا افقی بستگی به فضای موتورخانه ، دو عدد عدسی محدب در بالا و پایین و یک یا چند رشته کویل دار تشکیل شده است. قیمت منبع کویل دار پارامتری وابسته به ظرفیت ، کیفیت بدنه ، جنس و مقدار کویل ها و ... می باشد .

بدنه منبع کویلی از جنس ورق گالوانیزه گرم می باشد که از ضخامت ۳ تا ۱۶ میلیمتر بسته به ابعاد ظرفیت ، فشار و.... قابل تولید می باشد . کویل ها می تواند از جنس مس ، استیل یا گالوانیزه بر حسب نوع مصرف انتخاب شود . شکل ظاهری منبع کویل دار نیز مارپیچ یا اسپیرال ، حلزونی و یو شکل می باشد.

منابع کویل دار را بر اساس نحوه قرارگیری هندسی در سیستم می توان به دو دسته ایستاده و افقی تقسیم نمود که بسته به فضای در دسترس در داخل موتورخانه طراحی و استفاده می گردد.

منبع کویلی عمودی یا افقی از نظر کارآیی و استفاده تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما به صورت کلی استفاده از منابع عمودی به دلیل اشغال سطح کمتر، بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.
منابع کویل دار از نظر نوع سیال گرم کننده

منابع کویل دار از نظر نوع سیال گرم کننده به دو نوع آب به آب و بخار به آب تقسیم می گردند. در صورتی که آبگرم مصرفی توسط آبگرم بویلر گرم شود به آن آب به آب و در صورتی که آبگرم مصرفی توسط بخار گرم شود به آن بخار به آب می گویند. از منابع کویل دار بخار به آب معمولا در پروژه های صنعتی یا بیمارستانی که جهت سایر مصارف دیگ بخار موجود می باشد استفاده می گردد.

ساخت منبع کویل دار در مجموعه صنعتی مشهد بخار با استفاده از ماشین آلات مدرن و آخرین فناوریهای دنیا به انجام رسیده و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است.

منبع کویل دار گروه صنعتی مشهد بخار ترکیبی از دوام و طراحی اختصاصی را ارائه می کند. این شرکت بیش از 15 سال است که انواع منبع کویلی را در اندازه و ظرفیت های مختلف، جهت استفاده درمراکز علمی، هتلها، بیمارستانها، مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، موسسات و مراکز مختلف صنعتی تولید میکند.


محاسبه حجم یا ظرفیت منبع کویل دار معمولاً بر حسب میزان تقاضای محل اعم از منازل مسکونی، کارخانجات، استخرها و ... محاسبه می‌شود. به طور مثال در استخر با دانستن تعداد شناگران و مقدار مصرف 50 لیتر برای هر نفر، و با ضرب کردن عدد بدست آمده در ضریب تقاضا (بین 0.4 تا 0.6) حجم مخزن به دست می آید که این میزان در ضریب 1.2 (ضریب ذخیره) ضرب می گردد.


ضریب تقاضا : ضریب تقاضا ضریبی است که که به دلیل همزمان نبودن استفاده ساکنین ( در ساختمان) ، شنا گران (در استخر ها) و ... از دوش ها و دستشویی ها در میزان مصرف ضرب می گردد.


ضریب ذخیره : منابع ذخیره آب در زمان استفاده ممکن است در پیک بار، به شدت آب کم کنند و آب سرد جبرانی وارد آنها شود که این آب سرد باعث سرد شدن کل منبع شده و حرارت دیگ، توان تامین گرمای مورد نیاز برای متعادل کردن حرارت را نخواهد داشت، به همین دلیل ضریبی به نام ضریب ذخیره منبع را در حجم مصرف بدست آمده ضرب می کنیم تا از یکنواختی درجه حرارت در زمان پیک مصرف اطمینان حاصل شود. این ضریب برای کاربری های مختلف، متفاوت است و برای استخر ها معمولا برابر با 1.2 در نظر گرفته می شود.


برای محاسبه ظرفیت مخزن مورد نیاز منبع کویل دار درجه حرارت آب مصرفی، درجه حرارت بویلر و دبی در گذر هر کدام مورد نیاز است. در صورت قرار دادن این اعداد در اختیار کارخانجات سازنده منبع کویل دار، توان محاسبه ظرفیت آن ها را خواهند داشت.

کلیه مراحل تولید منبع کویلی در شرکت مشهد بخار با حفظ جزییات مشابه شرکت کریر آمریکایی carrier  میباشد که بواسطه آموزش توسط متخصصین، در این شرکت مهیا گردیده است.

در کنار طرح و نقشه متمایز استاندارد، بکارگیری مرغوب ترین متریال اولیه و نیز ملحقات، بکارگیری ورق بدنه با ضخامتهایی بالاتر از استاندارد جهت بالا بردن طول عمر منبع کویل دار، تجهیزات ساخت و نوع عدسی های فشار قوی (تروسفریکال) بکار رفته مطابق آخرین نسخه استاندارد ASME توسط دستگاههای پرس و لبه زن پیشرفته می باشند.

مشهد بخار انواع منبع کویلی از جمله منبع کویلی اسپیرال و منبع کویلی افقی و عمودی را با بهترین کیفیت و قیمتهای استثنایی تقدیم مشتریان عزیز می نماید.

منابع کوئلی اسپیرال (هلیکال) نسل جدیدی از منابع تولید آب گرم مصرفی (بهداشتی) بوده که جهت افزایش راندمان در منابع سنتی دوجداره و منابع کوئل مسی و همچنین حذف عیوبی که گریبان گیر اینگونه از منابع بوده است در دو مدل ER و ESR طراحی و ساخته شده است.

منابع اسپیرال از طریق نوع خاص طراحی کوئل‌های خود توانسته ضریب انتقال حرارت را به طرز مطلوبی افزایش داده و با توزیع گسترده کوئل در کل حجم منبع مشکلات ناشی از تجمع رسوبات بر سطح کوئل را تا حد زیادی کاهش دهد. این منابع با جایگزین کردن تولید لحظه‌ای فضای ذخیره‌سازی آب گرم، توانسته مزیت‌های رقابتی خوبی را در هزینه تمام شده ساخت و صرفه‌جویی در پرت انرژی بدست آورند.

مزایا و مشخصات فنی:

    انتقال حرارت بالاتر نسبت به منابع کوئلی و منابع دوجداره به دلیل توزیع مناسب کوئل‌ها در داخل پوسته،
    دارای حفاظت کاتدی جهت جلوگیری از خوردگی،
    افزایش قابل توجه آبدهی به ازای سطح حرارتی برابر نسبت به منابع کوئل مسی و منابع دوجداره با افزایش ضریب تبادل حرارتی ناشی از طراحی خاص آن،
    امکان ساخت کوئل و پوسته با جنس‌های مختلف از جمله استنلس استیل،
    سرویس و نگهداری آسان،
    قیمت رقابتی در مقایسه با منابع کوئلی و دو جداره،
    امکان طراحی در فشارهای مختلف،
    امکان سرویس بدون استفاده از اسید،
    امکان انجام عملیات اسید‌شویی جهت رفع رسوب‌های احتمالی روی سطح کوئل و داخل پوسته،
    امکان ساخت مدل ESR با ظرفیت آبگیری بالاتر نسبت به ER با ظرفیت آبدهی برابر،
    فضاگیری کمتر نسبت به منابع دوجداره و منابع کوئلی.


در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات تاسیساتی از جمله انواع منبع کویلی را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.