روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون

گروه صنعتی مشهد بخار به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات تاسیساتی از جمله انواع فیلتر شنی در ایران به شمار می رود که فیلتر شنی های صنعتی را در مدلهای مختلف طراحی و تولید می کند و محصولات خود را با سه سال ضمانت به مشتریان عزیز تقدیم می نماید. در این مقاله سعی می کنیم در خصوص عناوینی مانند موارد زیر به اختصار شرح خواهیم داد: طراحی فیلتر شنی – انتخاب فیلتر شنی – قیمت فیلتر شنی گالنوانیزه – قیمت فیلتر شنی فلزی – ساخت فیلتر شنی استخر – لیست قیمت فیلتر شنی


مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید فیلتر شنی در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون 

در هنگام خرید فیلتر شنی، مهم است که به نکات زیر توجه کنید:

1. نوع فیلتر: نوع فیلتر شنی را براساس نیازها و استفاده موردنظر انتخاب کنید. ممکن است نیاز داشته باشید فیلترهای شنی ساده، فیلترهای شنی کیسه‌ای یا فیلترهای شنی با پوشش ویژه را در نظر بگیرید. هر نوع فیلتر شنی ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارد.

2. ابعاد و اندازه: مطمئن شوید که ابعاد و اندازه فیلتر شنی با ابعاد و اندازه مناسب دستگاه یا سیستم مورد استفاده سازگار است. اندازه نامناسب فیلتر ممکن است باعث ناموفقیت در نصب یا عملکرد نادرست شود.

3. جنس ساخت: جنس ساخت فیلتر شنی می‌تواند تأثیر زیادی بر عملکرد و ماندگاری آن داشته باشد. فیلترهای ساخته شده از مواد مقاوم مانند فولاد ضد زنگ یا پلاستیک مقاوم در برابر شیمیایی‌ها معمولاً عمر مفید و کارایی بیشتری دارند.

شرکت صنعتی مشهد بخار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتها در زمینه تولید انواع فیلتر شنی به شمار می رود و توانسته با تولیدات با کیفیت و کارامد خود اعتماد مشتریان را به خوبی جلب نماید.
طراحی فیلتر شنی امری تخصصی می باشد همچنین ساخت فیلتر شنی استخر یا انواع فیلتر شنی صنعتی نیز امری تخصصی است و قیمت فیلتر شنی فلزی یا گالوانیزه نیز به کیفیت طراحی و نحوه تولید فیلتر شنی بستگی دارد. اگر قصد انتخاب فیلتر شنی را دارید گروه صنعتی مشهد بخار می تواند بهترین و با کیفیت ترین نوع فیلتر شنی را با قیمتی فوق العاده ارزان تقدیم شما عزیزان می کند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید فیلتر شنی با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس گرفته و از مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

برای طراحی فیلتر شنی می بایست به نکات فنی و مهندسی مربوطه از جمله ابعاد فیلتر و نحوه قرار گیری رزین در داخل آن توجه شود تا محصولی با کیفیت و کارآمد تولید گردد.

جهت طراحی بهینه و مهندسی جهت فیلتراسیون آب استخر چند عامل مورد بررسی قرار می گیرد. اولین فاکتور مشخصات آب استخر می باشد که بهترین گزینه برای آن آزمایش آب می باشد. مورد بعدی و مهم در طراحی ، حجم کلی آب استخر است. زیرا صافی شنی بر اساس دبی آب در واحد زمان طراحی می گردد.
برای مثال فیلتر 5 متر مکعب در ساعت. سرعت جریان فاکتور اساسی دیگر در طراحی سند فیلتر تند محسوب می شود. سرعت جریان یا به عبارت بهتر سرعت خطی آب استخر عامل مهم در کیفیت آب خروجی فیلتراسیون ما می باشد. برای استخرها به طور عمومی سرعت خطی آب مقدار 20 متر در ساعت در نظر گرفته می شود. مگر در کارهایی که کاربری خاصی مد نظر باشد . که در این حالت از آیین نامه ها و دستورالعمل های معتبر بین المللی و داخلی همچون BS و ASME و … برای طراحی فیلتر شنی استفاده می شود.
اما معنای این سرعت جریان چیست؟ در یک استخر بصورت کلی می توان گفت فیلتر طراحی شده بایستی کل حجم آب استخر را در بازه زمانی 8 الی 10 ساعته یک بار بطور کامل از خود عبور دهد. برای مثال برای یک استخر با حجم آب 80 متر مکعب ، یک سند فیلتر با ظرفیت گذر 8 متر مکعب در ساعت مناسب می باشد. این فیلتر می تواند کل آب استخر را در مدت زمان 10 ساعته فیلتر کند.

برای انتخاب فیلتر شنی استخر یا کارخانه خود می توانید از جدول زیر استفاده کنید و بنا به مشخصات پمپ خود فیلتر مناسب را انتخاب نمایید.

یک ایده خوب این است که همواره فیلتر را کمی بزرگتر از سایز مورد نیاز انتخاب کنید. فیلتر بزرگتر، سطح فیلتراسیون بالاتری در اختیار شما قرار می دهد و دوره شستشو و بکواش آن طولانی تر خواهد بود.
به عبارت ساده تر، هر یک فوت مربع از سطح فیلتراسیون فیلتر برای 10.000 گالن از حجم استخر کفایت می کند. همچنین می توانید از جدول زیر نیز استفاده کنید.

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون

قیمت فیلتر شنی گالوانیزه یا فیلتر شنی فلزی در شرکت مشهد بخار با توجه به تخفیفهای متعددی که در این شرکت اعمال می گردد ارزانترین قیمت فیلتر شنی گالوانیزه در ایران است.


برای انتخاب فیلتر شنی و تعیین قیمت آن می بایست مشخصات فنی فیلتر شنی مناسب در نظر گرفته شود. مشخصات پیشنهادی مشهد بخار برای فیلتر شنی در زیر ارائه می گردد:
•    فیلتر شنی مشهد بخار بخشی از تولیدات شرکت مشهد بخار است و از ظرفیت‌های پایین (آبدهی 3/12 مترمکعب در ساعت) با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ساخته می‌شود.
•    فیلتر شنی گالوانیزه مشهد بخار جهت مصارف بهداشتی، صنعتی، استخرها و... قابل استفاده می‌باشد
•    با استفاده از کربن فعال در فیلترهای شنی، می توان ذرات معلق، رنگ و بوی نامطبوع آب را حذف نمود و همچنین دیکلریناسیون را فراهم آورد.
•    فیلتر شنی های مشهد بخار؛ با ورق گالوانیزه گرم ایرانی؛ فولاد مبارکه اصفهان تولید می‌شوند؛ دارای پوشش رنگ اپوکسی بر روی درز جوش‌ها از داخل(در ظرفیت بزرگ) و پوشش رنگ روغنی بر روی بدنه ودرز جوش‌ها از بیرون منبع می‌باشد.
•    قیمت فیلتر شنی مشهد بخار با احتساب مارد لوله کشی؛ شیر چند راهه؛ سیلیس و کلیه اتصالات ارائه گردیده است.
در سایت مرجع و فروشگاهی مشهد بخار ، انواع فیلتر شنی استخر گالوانیزه (فلزی) مشهد بخار با قیمت های تضمین شده و گارانتی اصل کالا جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
ویژگی‌های فیلتر شنی گالوانیزه(فلزی) مشهد بخار
•    آبدهی این محصول 110 متر مکعب در ساعت می‌باشد.
•    سیلیس مورد نیاز در فیلترشنی 10500کیلوگرم می باشد.
•    سایز لوله کشی و اتصالات استاندارد مربوط به این مدل 6 اینچ می باشد.
•    این مدل فیلتر شنی می تواند با ورق 10 میل و یا ورق 12 میل ساخته شود.

ساخت فیلتر شنی استخر در شرکت مشهد بخار با استفاده از مواد درجه یک و طراحی فوق العاده و مطابق با اصول مهندسی روز دنیا تولید می شود.

اولین مرحله در تصفیه آب صنعتی در جهت از بین بردن ذرات معلق جامد موجود در آب تا سایز 40 میکرون است. رایچ ترین نوع فیلتر شنی موجود در بازار از نوع تحت فشار است. مناسب ترین و مهندسی ترین نوع فیلتراسیون نیز از این روش است چرا که به علت اعمال فشار خارجی باعث تصفیه ای ایده آل می‌شود.  ورود آب استخر از بالای فیلتر و عبور آن از شن و ماسه های ریخته شده در درون آن باعث میشود از هرگونه آشغال و مواد از این دست عاری شود.
در مرحله بعد و پس از عاری سازی آب از مواد زائد، در نازل خروجی شن و ماسه خارج نمیشوند و این در حالیست که آب عاری شده از ذرات معلق از آن خارج می‌شود.

فرآیند فیلتراسیون به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین روش ها در تصفیه و زلال سازی آب و پساب کاربرد دارد. اساس کار صافی ها، تصفیه فیزیکی آب با به دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. آبی که می بایست تصفیه شود، از قسمت فوقانی دستگاه وارد و پس از عبور از لایه های بستر صافی و انجام فرآیند زلال سازی، از قسمت زیرین فیلتر خارج می شود. مخازن فیلترهای تحت فشار از ورق فولادی به ضخامت مناسب ساخته شده و با پوشش های ضدخوردگی از نوع اپوکسی، رنگ آمیزی می شوند. برای آب ها و پساب های خورنده و در کاربردهای خاص بدنه صافی ها از جنس فایبرگلاس و یا استنلس استیل عرضه می گردد. هر فیلتر دارای شبکه لوله کشی به همراه اتصالات و شیر آلات برای آب ورودی، خروجی، شستشوی معکوس، تخلیه هوا، فشارسنج و دریچه های بازدید جهت دسترسی به داخل فیلتر می باشد.
تجمع ذرات معلق در بستر صافی، عامل افزایش افت فشار آب طی عبور از صافی می باشد. هرگاه افت فشار بیش از حد معین شد، صافی از مسیر تصفیه خارج و شستشو می شود. برای شستشوی صافی جرِیان آب معکوس می گردد، تا ضمن منبسط شدن بستر آلودگی های صافی زدوده گردد. به طور معمول جنس بستر صافیهای تحت فشار  شن، آنتراسیت و یا خاک دیاتومه می باشد. عمق و اندازه صافی به گونه ای طراحی می شود که در هنگام شتسشو معکوس فضای کافی برای انبساط بستر وجود داشته باشد فیلترهای شنی قابلیت جداسازی مواد معلق تا قطر50 میکرون را دارا می باشد.

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون

برای تهیه لیست قیمت فیلتر شنی کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت مشهد بخار تماس گرفته و از قیمتهای بی نظیر انواع فیلتر شنی مطلع گردید.

قیمت فیلتر شنی به نکات بسیاری وابسته است از ان جمله می توان ابعاد فیلتر و سایز لوله ها و مواد داخل فیلتر اشاره نمود.
همچنین جنس بدنه فیلتر شنی نیز می تواند تاثیر بسیاری در قیمت فیلتر شنی داشته باشد.
بر همین اساس است که می توان گفت ارائه قیمت فیلتر شنی بدون مشخص کردن پارامترهای مورد نظر مشتری عملا غیر ممکن است.
اما کارشناسان فنی ما می توانند مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه انتخاب فیلتر شنی را به شما ارائه دهند.
بدین منظور کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت مشهد بخار تماس گرفته و با انتخاب فیلتر شنی مورد نظر خود از قیمتهای استثنایی این شرکت نیز با خبر شوید .

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون