منبع کویلی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

منبع کویلی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

محصولات مشهد بخار با 40 سال سابقه و سه سال ضمانت | منبع کویلی چیست؟ - قیمت منبع کویلی – طریقه نصب منبع کویلی – ساخت منبع کویلی



اگر قصد خرید منبع کویلی را دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه منبع کویلی چیست؟ یا طریقه نصب منبع کویلی چگونه است بدست آورید می توانید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.
شرکت صنعتی مشهد بخار به عنوان بزرگترین تولید کننده منبع کویلی و سایر تجهیزات موتورخانه ای در کشور به شمار می رود که محصولات خود را با تخفیف استثنایی به مشتریان ارائه می نماید.و لذا قیمت منبع کویلی در این شرکت از تمامی شرکتهای داخلی و خارجی موجود در بازار پایینتر است.
شما می توانید برای سفارش خرید منبع کویلی یا دیگر تجهیزات تاسیساتی با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس گرفته و از مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

برای پاسخ به پرسش منبع کویلی چیست ابتدا باید با موارد استفاده منبع کویلی در صنعت و موتورخانه های ساختمانهای مسکونی آشنا شد.


منبع‌کویل دار یک مبدل حرارتی است که برای گرم کردن و نگهداری آب استفاده می شود.
در این منابع چندین لوله مسی وجود دارد که آب و بخار خروجی بویلر، به کمک پمپ سیرکولاتور در لوله های مسی جریان پیدا می کند.
لوله های مسی درون منبع نصب می شوند و آب درون منبع در تماس با لوله های مسی قرار می گیرد و به صورت غیرمستقیم گرم می شود.
تفاوت منبع دوجداره و منبع کویل دار چیست؟
اصول کارکرد هر دو بر انتقال حرارت از طریق جابجایی است با این تفاوت که
در منبع دوجداره، کویل وجود ندارد و از دو استوانه گالوانیزه تو در تو تشکیل شده است.
نحوه کارکرد منبع دوجداره به این صورت است که آب گرم پمپاژ شده از بویلر وارد جداره بین دو استوانه شده و آب شهری وارد منبع می گردد،
حرارت بین دوجداره انتقال پیدا می کند و آب گرم بهداشتی تولید می شود.
اجزای منابع کویل دار چیست؟
بدنه
بدنه این منابع از ورق گالوانیزه با ضخامت های معین ساخته می شود. ضخامت ورق ها بر اساس فشار سیستم، ظرفیت و دمای آب منبع انتخاب می شود .
کویل
برای انتقال حرارت در سیستم از کویل های مسی به دلیل ضریب انتقال گرما بالا استفاده می شود.
دریچه بازدید
دریچه ای در بدنه منبع و هم تراز با قسمت کویل دار منبع وجود دارد.
از این دریچه برای بازبینی داخل منبع، بازدید از کویل و انجام تعمیرات استفاده می شود.
لوله های ارتباطی
شامل لوله های آب سرد و گرم بهداشتی و لوله های گرمایش (کویل) است.
بوشن ها
قطعه پیچ دار است که در دو حالت پلاستیکی و فلزی ساخته می شود. وظیفه بوشن ها اتصال دو لوله ارتباطی به یکدیگر است.
انواع مختلف سنسورها را می توان به وسیله بوشن به منابع کویل دار متصل کرد.
•    سنسور دما
•    شیر تخلیه
•    گیج فشار
•    شیر اطمینان و …

 

منبع کویلی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

 

قیمت منبع کویلی در شرکت مشهد بخار با توجه به استفاده این شرکت از تکنولوژی های روز و کاهش هزینه ها و تخفیفهای فوق العاده بسیار پایینتر از قیمت بازار می باشد.


قیمت منبع کویلی به پارامترهای مختلفی از جمله ضخامت بدنه و لوله های مسی داخل منبع بستگی دارد.
قبل از خرید منبع کویلی لازم است که از فروشنده بخواهید تا پارامترهای مربوطه را برای شما لیست کند تا مطمئن باشید که محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نموده اید.
شرکت مشهد بخار یا استفاده از برترین تکنولوژیها و اخرین پیشرفتهای صنعتی در زمینه تولید منبع کویلی توانسته قیمت منبع کویلی را نسبت به قیمتهای موجود در بازار کاهش دهد.

برای آشنایی با طریقه نصب منبع کویلی باید به اصول طراحی سیالات آشنا بود و منبع کویلی در بهترین نقطه برای ارائه بهترین راندمان نصب گردد.


ظرفیت این منابع با توجه به فضای موجود در موتورخانه و میزان آب گرم مورد نیاز در طول شبانه روز انتخاب می شود.
در لوله ورودی این منابع حتما شیر یک طرفه نصب می شود، این کار از برگشت آب گرم و وارد شدن فشار به لوله آب شهری جلوگیری می کند.
یک لوله آب گرم برگشتی باید در سیستم در نظر گرفته شود تا آب گرم در هر لحظه در اختیار مصرف کننده ها باشد.
لوله آب گرم در راس بالای منبع و لوله آب سرد در قسمت پایین منبع نصب شود.
کویلهای حرارتی به انواع مختلفی ساخته می‌شود که دو نوع حلزونی و یوشکل فراوانترین آنها می‌باشد.
برتری مخازن کویلدار شرکت مشهد بخار نسبت به دیگر دستگاههای تولید کننده آبگرم بهداشتی نظیر منابع دو جداره این است که فقط از یک بدنه استقاده شده و پس از بروز اشکالاتی مانند ترکیدگی و یا رسوب گرفتگی کاملا قابل تعمیر می‌باشند. ضمنا بخاطر وجود منبع اصلی انتقال حرارت (کویل) در داخل مخزن، افت حرارتی آن بسیار کم می‌باشد.
در نوع حلزونی، کویل تشکیل شده از یک شاخه لوله می‌باشد که بخاطر محدودیت طول یا قطر در مخازن و طولانی بودن آن ، بصورت فنری در آمده است. در این نوع کویلها آب فقط از یک لوله و از یک مسیر عبور می‌نماید و پس از تبادل حرارت با جداره لوله از سمت دیگر آن خارج می‌شود.
اما در کویلهای U شکل، آب از چند لوله مسی که بصورت یو خم شده‌اند عبور می‌نماید و سپس از سمت دیگر آن خارج می‌شود. برتری این طرح نسبت به شکل حلزونی این است که اولاً بخاطر وجود چند لوله‌ای بودن آن، دبی بیشتری از آب داغ دیگ می‌تواند در آن گردش نماید بنابراین در ظرفیتهای حرارتی بالاتری می‌تواند کاربرد داشته باشد.ثانیاً بخاطر وجود رسوبات محلول در آب و چسبیدن آنها به دیواره لوله ها ، اگر فقط یک شاخه لوله مانند
کویلهای حلزونی استفاده شود و همان یک لوله نیز دچار گرفتگی شود عملا کویل از کار می‌افتد ولی در کویلهای U شکل در صورت بروز این اشکال در یک لوله،لوله‌های دیگر تا حدود زیادی جبران کننده دبی عبور از آن می‌باشند.



منبع کویلی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

 

ساخت منبع کویلی در شرکت مشهد بخار از مواد اولیه درجه یک و لوله مسی با ضخامت مناسب و ایده آل به انجام می رسد.


منبع کویل دار گروه صنعتی مشهد بخار از ظرفیت ۳۰۰ لیتر تا 8 هزار لیتر در ساعت در دو حالت ایستاده و خوابیده و به صورت تک کویل یا دو کویل تولید می گردد.
– بدنه و عدسی های منبع کویل دار از ورق فولادی با مشخصات و محاسبات فنی طبق استاندارد ASME متناسب با فشار کاری مورد نیاز طراحی و تولید شده و کلیه سطوح داخلی پس از سند بلاست با سه لایه رنگ اپوکسی  به ضخامت 140 میکرون پوشش داده می شود.
ضخامت بدنه و عدسی ها با محاسبات  مهندسی به گونه ای انتخاب شده است که طول عمر منبع در بهینه ترین حالت ممکن باشد.
– لوله های مصرفی در ساخت کویل منبع کویل دار از نوع فشار قوی سایز ۱۹ بوده و سطح حرارتی کویل به درخواست مشتری قابل افزایش می باشد. همچنین کویل حرارتی به دو صورت آب به آب یا بخار به آب قابل تولید می باشد.
– ساخت منابع کویلدار تا ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر در ساعت با ورق گالوانیزه نیز امکان پذیر می باشد. .