طرز کار دیگ بخار/بهترین قیمت دیگ بخار استاندارد در ایران

طرز کار دیگ بخار/بهترین قیمت دیگ بخار استاندارد در ایران

دیگ بخار تجهیز بسیار حساسی است و استفاده از دیگ بخار استاندارد برای ایمنی بیشتر ضروری می باشد. مشهد بخار تولید کننده انواع دیگ بخار استاندارد است که قیمت دیگ بخار را با تخفیفهای استثنایی به صنعت گران عزیز ارائه می نماید. شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان با تجربه مشهد بخار با یکی از شماره های 05135411722 - 09155807005 - 09157607106 – 09371889859 تماس حاصل نمایید.


گروه صنعتی مشهد بخار انواع تجهیزات موتورخانه ای از جمله دیگ بخار را با رعایت کلیه اصول استاندارد تولید و به صنعتگران عزیز کشور تقدیم می نماید. شما می توانید جهت استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه مشهد بخار با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس حاصل نمایید.

دیگ بخار از یک مخزن برای آب و محفظه ای برای شعله تشکیل می شود که در کنار هم قرار گرفتن این دو مخزن موجب بالا رفتن دما و تبخیر آب می شود.


به طور کلی طرز کار دیگ بخار بدین صورت است که آب در مخزن دیگ بخار ذخیره شده و سپس توسط گاز طبیعی، پروپان، گازوئیل، زغال سنگ و یا یک عنصر الکتریکی گرم میشود و وقتی آب به بخار تبدیل شد در یک مخزن خالی گنبدی شکل جمع میگردد. بخار بطور مستمر در گنبد و سطح فشار در ارتفاع بالا و بالاتر جمع شده و زمانی که به سطح مورد نظر رسید بخار از طریق دریچه آزاد میگردد تا بدین ترتیب از طریق لوله ها و اطراف خانه حرکت نماید. بخار مادامی که مشعل روشن باشد از طریق یک سری رادیاتور حرکت میکند تا زمانی که انرژی به اندازه کافی مصرف گردد سپس بعد از خاموشی مشعل دوباره به آب تبدیل میگردد و مجددا به دیگ بخار برمیگردد.
طرز کار این سیستم همان طور که قبلا گفته شده است با یک چرخه مهندسی صورت میپذیرد که در متن بالا توضیح داده شده است اما در رابطه با طرز کار دیگ بخار در بعد از راه اندازی مواردی است که باید به آن ها توجه کنید ؛ برای نگهداری از دیگ بخار رعایت این مولفه ها میتواند کاربردی باشد، سیستم های بخار دارای یکسری تله در هر رادیاتور هستند که برای کمک به کاهش فشار بیش از حد استفاده میشوند، این تله ها هر ۶ سال عمر مفید خود را میکنند یا کارآیی آن ها نزول پیدا میکند، به همین دلیل باید به دقت نگهداری گردند تا زمانیکه بتوانند به درستی عمل نمایند و خطایی در خروجی آن ها ایجاد نگردد مراقبت از تله بخار کمک شایانی در سیستم بخار برای قدرتمندی و کارآمدی بالا خواهند داشت اما این کار بسیار فرسایشی و طاقت فرساست توصیه ما به شما اینکه به صورت دوره ای عملکرد دیگ بخار خود را بررسی کنید و یا اینکار به یک تکنیسین بسپارید. می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشهد بخار تماس حاصل نمایید.
از انجا که فشار داخل دیگ بخار معمولا بالاتر از فشار نرمال شبکه آب گرم است لذا دیگ بخار برای تغذیه خودکار و پرشدن منبع آب نیاز به یک پمپ الکتریکی برای عملیات دارد ولی این موضوع بدین معنی نیست که برای تامین سیستم گرمایشی بخار حتما انرژی الکتریکی و برق لازم باشد زیرا مشعل میتواند گازی یا گازوئیلی نیز باشد. عملکرد دیگ بخار ایستاده (عمودی) – بویلر بخار افقی – دیگ بخار صنعتی و… متفاوت است جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب دیگ بخار مناسب با کار شما با ما تماس بگیرید.

جهت خرید دیگ بخار کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت مشهد بخار تماس گرفته و دیگ بخار مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید.


فروش مستقیم دیگ بخار توسط شرکت مشهد بخار از کارخانه میباشد . لذا جهت خرید دیگ بخار مستقیما با ما تماس بگیرید . محصولات این شرکت در ابعاد و ظرفیت ها مختلف با بهترین کیفیت ساخت ممکن خدمات پس از فروش و گارانتی در خدمت شما مشتریان محترم می باشد .
دیگ بخار ۵ تنی : دیگ بخار ۵ تنی از نوع فایرتیوب و واتر تیوب دارای گواهی نشان بین المللی که قابلیت هوشمندسازی و ضریب ایمنی بسیار بالایی دارند که آماده تولید و عرضه میباشد. جهت استعلام دیگ بخار ۵تنی تماس بگیرید.
بویلر بخار ۳ تنی : دیگ بخار ۳ تنی یکی از باکیفیت ترین نوع بویلر بخار است که دارای علامت استاندارد و تاییدیه بین المللی است دیگ بخار ۳ تنی دارای مشعل گازسوز تمام اتوماتیک متناسب با ظرفیت دیگ بخار بود که آماده ارائه به شما خریداران محترم میباشد جهت مشاوره و خرید با ما تماس حاصل نمایید.
بویلر بخار ۲ تنی : دیگ بخار ۲ تنی توان تولید دو هزار کیلوگرم بخار در ساعت را دارد این بویلر بخار دارای استاندارد جهانی و ایمنی بسیار منحصر بفرد در بین هم نوعان خود میباشد جهت خرید و استعلام دیک بخار ۲ تنی با ما تماس حاصل نمایید.

فروش دیگ بخار این شرکت که از بهترین تجهیزات و مواد اولیه استفاده شده است و تکنولوژی استفاده شده در آن جزو برترین تکنولوژی جهانی است، به همین دلیل این محصول از لحاظ کیفی و ظاهری در وهله اول قرار دارد و فروش بسیاری دارد و نظر مخاطبین را در سطح ایران و جهان به خود جلب نموده است.
تمامی قطعات استفاده شده در دیگ بخار مشهد بخار بر طبق استانداردهای معتبر جهانی انتخاب شده که علاوه بر کیفیت بالا و فروش بالا از لحاظ ایمنی نیز در وهله اول قرار دارد، جنس بویلر بخارهای فروشی شرکت فن اوران در دو نوع فولاد و چدن قابل تولید است و خریدار می‌تواند جنس دیگ را برحسب نیاز درخواست نماید.
فروش دیگ بخار در مدل‌ها و انواع متعددی می باشد که از رایج ترین نوع دیگ بخار می‌توان به مدل خوابیده و ایستاده اشاره کرد، لوله دیگ بخار این شرکت در دو حالت آبی و آتشی قابل تولید است و مصرف کننده می‌تواند به اختیار و بنا به نیاز خود، نوع مناسب این دیگ را تهیه نماند.
واحد فروش و خدمات پس از فروش بویلر بخار گروه صنعتی مشهد بخار با کادری مجرب ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هم وطنان عزیز و مشتریان محترم می باشند پس اگر نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیگ بخار ما هستید همین حالا تماس بگیرید .
در برخی موارد استفاده از دیگ بخار باید گفت دیگ بخار یک نوع تمیز کننده است که در کارخانجات بعنوان یک محصول چربی زدا به بهره برداری می‌رسد، به همین دلیل می‌توان از آن در مکان‌های عمومی نظیر مترو، قطار، اتوبوس و هواپیماها نیز استفاده کرد؛ همچنین می‌توان از دیگ بخار بعنوان وسیله‌اند ضدعفونی کننده در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به بهره برداری رساند.
کلیه دیگ بخارهای شرکت مشهد بخار طبق استاندارد بین المللی “سه پاس” به فروش می رسند . این دیگ بخارها توانایی انجام هر عملی با ظرفیت و عملکرد حرارتی بالا را دارا میباشند. محصولات این شرکت دارای نماد کنترل استاندارد از روند تولید تا روند فروش میباشند. شرکت ما برای جلب اعتماد شما عزیزان مفتخر است از ابتدای روند خرید تا روند نصب و نگهداری شما خدماتی به شما عزیزان ارائه نماید.