خرید دیگ بخار کوچک مهمترین ویژگی های دیگ بخار کوچک

خرید دیگ بخار کوچک مهمترین ویژگی های دیگ بخار کوچک

محصولات مشهد بخار با 40 سال سابقه و سه سال ضمانت | قیمت دیگ بخار کوچک - خرید دیگ بخار - کاربرد دیگ بخار چیست؟ دیگ بخار صنعتی – دیگ بخار کوچک – دیگ بخار چیست pdf – قیمت دیگ بخار – دیگ بخار مشهد – دیگ بخار فایر تیوپ


مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید دیگ بخار کوچکدر نظر گرفته شود را بیان نمایید.

خرید دیگ بخار کوچک مهمترین ویژگی های دیگ بخار کوچک 

هنگام خرید دیگ بخار کوچک، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. اندازه و ظرفیت: بررسی کنید که ظرفیت دیگ بخار کوچک برای نیازهای شما کافی است.

2. قدرت بخار: مطمئن شوید که دیگ بخار قدرت بخار کافی دارد تا غذاها را به درستی پخت کند و به طور موثر بخار ایجاد کند.

3. تنوع عملکرد: بررسی کنید که دیگ بخار دارای عملکردهای متنوعی است. آیا می‌توانید آن را برای بخارپزی، پخت، بخارپزی سبزیجات و غیره استفاده کنید؟

4. کیفیت ساخت: از کیفیت ساخت دیگ بخار اطمینان حاصل کنید. بهتر است از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده باشد تا مدت زمان طولانی به شما خدمت کند.

دیگ بخار کوچک نسبت به دیگ بخار صنعتی ظرفیت پایینتری دارد اما با توجه به کار در فشار بالا نیاز به رعاتی استانداردهای ملی و بین المللی در ساخت دیگ بخار کوچک کاملا محسوس است. لذا ضروری است اگر قصد خرید دیگ بخار کوچک را دارید حتما با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس بگیرید و از مشاوره فنی رایگان کارشناسان مشهد بخار بهرمند گردید.
گروه صنعت مشهد بخار با ده ها سال تجربه در صنعت ساخت تجهیزات موتورخانه ای و صنعتی نظیر انواع دیگ بخار کوچک و بزرگ و انواع دیگ آب گرم و دیگ روغن و... کلیه محصولات خود از جمله انواع دیگ بخار کوچک ایستاده و افقی را با بالاترین استاداردها و آخرین فناوری روز دنیا تولید و تقدیم صنعتگران عزیز کشور می نماید.

برای خرید دیگ بخار کوچک یا هر نوع دیگ دیگر باید اطلاعات فنی و تجهیزات دیگ را به طور کامل بررسی نمایید.

عوامل متعددی روی قیمت دیگ بخار و بویلر صنعتی تاثیر گذار هستند که در این مقاله تمامی این عوامل را بطور کامل و دقیق مورد بررسی قرار میدهیم وشامل: نوع بویلر صنعتی، ظرفیت دستگاهها (قیمت دیگ بخار با ظرفیت 100 کیلو، 500 کیلو، قیمت دیگ بخار یک تن، دو تن سه تن و پنج تن بخار در ساعت)، فشارکاری تجهیزات بخار، انتخاب نوع مشعل بویلر ، نوع سوخت، تجهیزات بکار رفته، کاربرد، راندمان، استاندارد، نگهداری، خدمات پس از فروش، بیمه نامه و نحوه ساخت که منجر به انفجار نشود را بطور کلی بررسی میکنیم.


اکثر افراد بدنبال بویلر صنعتی با هزینه کمتر هستند تا بتواند در صنعت و کار خود از آن استفاده کنند. و هیچ گونه اطلاع فنی از آن ندارد. که چرا هزینه این بویلر کمتر است. و متاسفانه اقدام به خرید میکنند. اما قبل از خرید باید از تمامی جزئیات در مورد قیمت دیگ بخار را مطالعه کنید. تا بتوانید یک بویلر صنعتی با راندمان و طول عمر بالا داشته باشید. از همه مهم تر خدای نا کرده مشکلی از قبیل انفجار یا خرابی در بویلر صنعتی که خریداری میکنید بوجود نیایید.


تاثیر نوع بویلر در قیمت دیگ بخار


انواع مختلفی وجود دارد که از نظرنوع متریال میتوان به چدنی و فولادی اشاره نمود. از نظر نوع تولید بخار میتوان به واتر تیوب و فایر تویب اشاره کرد. از لحاظ ساخت ایستاده یا عمودی – خوابیده یا افقی اشاره کرد. از انواع بویلر صنعتی میتوان به بویلر روغن داغ و بویلر آب گرم نیز اشاره نمود. اندازه کوچک و بزرگ بودن نیز روی قیمت دیگ بخار تاثیر گذار است. تمامی این موارد باتوحه به کاربرد و نوع بکار بردن بخار در صنعت مورد نظر شما را متیوان طراحی و تولید نمود. پس نتیجه میگیریم که ابتدا باید تحقیق کنید که چه نوع بویلر صنعتی مناسب مشغل و حرفه شما است و پس از انتخاب نوع بویلر در مورد آن تحقیقات دقیق تری را انجام دهید و سپس اقدام به خرید بویلر صنعتی کنید.

قیمت دیگ بخار کوچک گازی و برقی استاندارد در مشهد بخار با در نظر گرفتن تخفیفهای متنوع ارزانتر از سایر شرکتهاست.

بویلر صنعتی کوچک به دلیل حجم پایین آن دارای ظرفیت حرارتی و فشار محدود است و باید در صنایعی که کمتر به فشار یا ظرفیت حرارتی احتیاج دارند استفاده شود. قیمت دیگ بخار کوچک مقرونه به صرفه تر است. اگر در صنعت خود نیاز به فشار بخار بسیار زیاد ندارید. نیاز به خرید بویلر های بزرگ نمی باشد. علاوه بر پایین بودن قیمت دیگ بخار کوچک در این نوع بویلر ها مقدار مصرف حامل های انرژی بسیار پایین است. فشارکاری این نوع بویلر ها حداکثر 7 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. همچنین ظرفیت و حجم مخزن بویلر کوچک کمتر از 500 لیتر است. راه اندازی آن به مراتب راحت تر است بدلیل حجک کم آن. باتوجه به قیمت دیگ بخار کوچک در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد که عبارتند از لبنیات، دارویی، بیمارستانی، استریل و ضدعفونی کردن محیط کاربرد دارد.


همانطور که گفته شده قیمت دیگ بخار کوچک به نسبت پایین تر است اما دلیل نمیشود که شما از شرکت ارائه دهنده درخواست نشان استاندارد نکنید. و نشان استاندارد روی بویلر را چک نکنید. عدم وجود استاندارد روی قیمت دیگ بخار تاثیر گذار است و بشدت باعث کاهش آن می شود. از طرفی نبود استاندارد تضمین کیفیتی نیز ندارد و ممکن است طول عمر زیادی بویلر شما نداشته باشد و یا در مدت کوتاهی بعد از استفاده دچار مشکل و خرابی شود. که به ناچار باید هزینه های تعمیر را نیز پرداخت کنید. که هزینه آن اگر نیاز به تعویض تجهیزات نباشد پایین است و اگر نیازمند تعویض یا تعمیر تجهیزات باشد هزینه تعمیر بالا می رود.


قیمت دیگ بخار بزرگ بیشتر می باشد و این یک امر طبیعی است بدلیل اینکه حجم بخار دهی ظرفیت گرمایی و فشارکاری دیگ بخار بزرگتر بیشتر است و قیمت ان به تبع افزایش می یابد.
جهت اطلاع از اخرین قیمتهای دیگ بخار کوچک کافی ست با یکی از شماره های درج شده در سایت مشهد بخار تماس بگیرید.