بهترین دیگ بخار کوچک ایمنی دیگ بخار کوچک

بهترین دیگ بخار کوچک ایمنی دیگ بخار کوچک

محصولات مشهد بخار با 40 سال سابقه و سه سال ضمانت | قیمت دیگ بخار کوچک - خرید دیگ بخار - کاربرد دیگ بخار چیست؟ دیگ بخار صنعتی – دیگ بخار کوچک – دیگ بخار چیست pdf – قیمت دیگ بخار – دیگ بخار مشهد – دیگ بخار فایر تیوپ


دیگ بخار کوچک چگونه کار می کند؟

 بهترین دیگ بخار کوچک ایمنی دیگ بخار کوچک

دیگ بخار کوچک یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که برای تولید بخار بکار می‌رود. این دستگاه عموماً شامل یک مخزن آب، یک واحد گرمایشی و یک نازل بخار است.

فرآیند کار بخار کوچک به شرح زیر است:

1. اولین قدم، پر کردن مخزن با آب است. حجم آب معمولاً توسط تعریف سازنده دستگاه مشخص می‌شود.

2. پس از پر کردن مخزن آب، دستگاه را روشن می‌کنید و واحد گرمایشی شروع به کار می‌کند. این واحد از طریق یک منبع انرژی مانند برق یا گاز، آب را به مرحله جوشاندن می‌رساند.

3. هنگامی که آب به دمای کافی برسد، بخار تولید می‌شود. این بخار از طریق نازلی که در دستگاه وجود دارد، به بیرون رها می‌شود.

4. با تماس بخار با هوا و سطح سرد، بخار سریعاً خنک شده و به حالت آب تبدیل می‌شود. این عملیات باعث تولید اثر بخار و هوا در اطراف دستگاه می‌شود.

مشهد بخار یکی از مجهزترین و با تجربه ترین مجموعه ها در زمینه ساخت دیگ بخار کوچک در کشور است. مشهد بخار انواع دیگ بخار کوچک با بهترین کیفیت تولید و تقدیم مشتریان خود می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت دیگ بخار کوچک در مشهد بخار با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس بگیرید.
سالها تجربه در مشهد بخار در زمینه تولید انواع دیگ بخار کوچک سبب شده است که با کیفیتترین و البته ارزانترین قیمت دیگ بخار کوچک در ایران را تولید و به صنعتگران عزیز کشور تقدیم نماید.

جهت خرید دیگ بخار کوچک ابتدا باید ظرفیت آن را مشخص نموده و دیگ بخار کوچک مناسب با کاربری خود را برگزینید.

این دیگ ها در صنایع کوچک مشابه پاستوریزه ، مواد غذایی کوچک ،کارواش های بخار و اتوکلاوهای بیمارستانی و سونا کاربرد دارند.
دیگ‌های بخار منبع انرژی مفید برای چندین قرن بوده است. با یک راه‌اندازی ساده، آب و گرما را برای تولید بخار تحت فشار ترکیب می‌کند که به آسانی برای گرم کردن داخل ساختمان، موتورهای تأمین انرژی و مصارف دیگر به کار می‌رود. انواع بسیاری از دیگ‌های بخار وجود دارد و هر کدام به منظور خاصی استفاده می‌شوند. این ماشین‌های قدرتمند در حالیکه ایمن هستند ولی دارای خطراتی از جمله آتش‌سوزی و انفجار هستند.

مزایای دیگهای بخار ساخت مشهد بخار:


•    سطح کارایی بالا با توجه به تکنولوژی ۳ پاس
•    کارایی دیگ بخار تا ۹۳ درصد و تا ۹۶٪ بهره وری دیگ بخار با مبدل حرارتی گاز
•    مناسب برای همه سیستم های مشعلbokharدر صنایع مختلف جهت گرمایش استفاده از روش انتقال حرارت غیر مستقیم از طریق برخی از سیالات بسیار رایج می باشد.
دیگ بخار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات و ماشین آلات گرمایشی بوده که در صنایع غذایی ، نساجی، نفت ، پتروشیمی، شیمیایی، یونولیت، بتن سازی، تولید قارچ ، تولیدقند، بیمارستان هاو ..، مورد استفاده قرار می گیرد.از دیدگاه طراحی بویلرهای بخار اصولاً این محصول در دو نوع لوله آبی (WaterTube) و لوله آتشی (Fire Tube)، طراحی می گردد و از دیدگاه ساختار به در نوع ساختار عمودی (ایستاده ) و افقی (خوابیده) اجرا می گردد.مهمترین مزیت بویلر های بخار ارائه شده، استاندارد بودن آنها می باشد که از جهت ایمنی و کیفیت مواد مصرفی به هیچ وجه با محصولات غیر استاندارد قابل مقایسه نمی باشند.
و همچنین نکته مهم دیگر اینکه در این شرکت کار نظارت، بازرسی و کنترل کیفی بویلر توسط بزرگترین شرکت بازرسی فنی دیگ بخار در ایران انجام می شود
مصارف دیگ بخار کوچک جهت صنایع غذایی:
•    کاربرد دیگ بخار درخط تولید لواشک و مشتقات خرما
•    دیگ بخارجهت صنایع شیمیایی
•    دیگ بخارسالن پرورش قارچ
•    دیگ بخارجهت لاندری وخشک شویی
•    دیگ بخارجهت کاریونولیت
•    دیگ بخارجهت استخروسونا
•    دیگ بخارجهت کاربتن