قیمت کویل مسی|20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت کویل مسی|20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت کویل مسی : مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کویل مسی را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تولید کننده کویل مسی - کویل مسی چیست - نحوه ساخت کویل مسی - قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری - کویل مسی مبدل حرارت - تولید کننده منبع کویل دار ایستاده - لوله مسی کویل - قیمت منبع کویل دار افقی که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت کویل مسی : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تولید کننده کویل مسی -کویل مسی چیست -نحوه ساخت کویل مسی -قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری -کویل مسی مبدل حرارت -تولید کننده منبع کویل دار ایستاده -لوله مسی کویل -قیمت منبع کویل دار افقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کویل مسی  باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت کویل مسی  - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کویل مسی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید کننده کویل مسی -کویل مسی چیست -نحوه ساخت کویل مسی -قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری -کویل مسی مبدل حرارت -تولید کننده منبع کویل دار ایستاده -لوله مسی کویل -قیمت منبع کویل دار افقی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از کویل مسی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت کویل مسی-  کویل مسی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید کویل مسی  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

قیمت کویل مسی|30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت کویل مسی عمودی و افقی

منابع کویل دار گروه صنعتی مشهد بخار از ظرفیت ۳۰۰ لیتر تا ۱۰ هزار لیتر در ساعت در مدل های افقی و عمودی و به صورت تک کویل یا دو کویل تولید می گردد. بدنه و کپ های منبع از ورق فولادی با مشخصات و محاسبات فنی طبق استاندارد ASME متناسب با فشارکاری مورد نیاز طراحی و ساخته شده است. کلیه سطوح داخلی پس از سند بلاست با سه لایه رنگ اپوکسی پوشش داده می شود.

قیمت کویل مسی - ضخامت بدنه و کپ ها با تحلیل های مهندسی به گونه ای انتخاب شده است که طول عمر منبع افزایش یابد. لوله های مصرفی در ساخت کویل از نوع فشار قوی سایز ۱۹ بوده و سطح انتقال حرارت به درخواست مشتری قابل افزایش می باشد. همچنین کویل حرارتی به دو صورت آب به آب یا بخار به آب قابل تولید می باشد. ساخت منابع کویلی تا ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر در ساعت با ورق گالوانیزه نیز امکان پذیر می باشد.

در منابع کویل دار ، آب گرم یا بخار تهیه شده توسط بویلر، داخل یک کویل حرارتی که معمولا از چند شاخه لوله رفت و برگشتی که از جنس مس می‌باشد گردش نموده و پس از تبادل حرارت با دیوار لوله های مسی از کویل خارج می‌گردد. تبادل حرارت انجام شده باعث گرم شدن لوله مسی و در نهایت گرم شدن آب سرد خارج لوله که آنرا احاطه کرده است می‌شود.

قیمت کویل مسی - جنس منابع کویل دار از ورق گالوانیزه می باشند اما در صورت استفاده از ورق سیاه (فشارهای بالاتر) داخل منابع را با پوشش اپوکسی می­ پوشانند. ضخامت ورق فولادی بکار رفته در منابع نیز بر حسب فشار کاری دستگاه، دمای کاری و ضریب خورندگی آب بر اساس استانداردمخازن تحت فشار محاسبه می‌شود. این مخازن در دو نوع عمودی و افقی بر حسب محل نصب آنها بکار گرفته می‌شود.

کویل مسی (LWC)

قیمت کویل مسی -  لوله های  کویل مسی LWC عرضه شده توسط گروه بازرگانی مکاکو دارای  خلوص ۹۹٫۹٪ مس و مطابق با استاندارد های ASTM و EN  می باشد. کویل های مسی در انواع سخت، نیمه سخت و همچنین نرم، با مناسب ترین قیمت توسط گروه بازرگانی مکاکو ارائه می گردد. ویژگی هایی مانند مقاومت  در برابر اکسید شدن و خوردگی، موجب استفاده گسترده این لوله ها در صنایع برودتی و حرارتی و تأسیسات تهویه مطبوع شده است

موارد استفاده کویل مسی:

  • صنایع تهویه مطبوع
  • تأسیسات سرمایشی و گرمایشی
  • مبدل های حرارتی
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • لوله کشی گاز
  • لوله کشی گازهای بهداشتی

ویژگی های کویل مسی:

  • در پوش ابتدا و انتهای لوله
  • گاز محافظ نیتروژن در داخل لوله
  • بسته بندی بر روی پالت چوبی بصورت شرینک شده
  • داخل و خارج تمیز و عاری از هر گونه آلودگی
  • تست ادی کارنت
  • قیمت مناسب

مشخصات کویل مسی:

  • آلیاژ: C11000, C12200, C10200
  • قطر خارجی: ۴mm – 25.4mm
  • ضخامت: ۰٫۲۸mm – 2.0mm
  • وزن کویل: ۸۰kg – 100kg – 150kg – 200kg – 250kg – 300kg – 500kg

بسته بندی کویل مسی:

۱- قرقره چوبی یا مقوایی

۲- بدون قرقره

۳- کویل جامبو (بدون قرقره)

۴- کویل Eye to the Sky (بدون قرقره)

 

قیمت کویل مسی|30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

خرید آسان کویل مسی:

شاید یکی از عوامل و و پارامترهای مهم در فرآیند خرید، دسترسی آسان و سریع به کالای خریداری شده است. مشهد بخار خود را متعهد به تحویل و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن می داند.

بهترین قیمت کویل مسی

پس از کیفیت، شاید قیمت مهمترین شاخص در فرآیند انتخاب محصول توسط مشتری است. مشهد بخار خود را مکلف به ارائه  محصول با کیفیت با مناسب ترین قیمت دانسته و قیمت محصولات خود را تضمین می نماید.

عرضه کویل مسی با بهترین و مناسب ترین قیمت

با توجه به بالا بودن مصرف کویل مسی در صنایع تهویه مطبوع و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی انتخاب کالای با کیفیت و قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت، مشهد بخار با ارائه لوله مسی کویل با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت گامی در جهت خدمت به صنایع برودتی و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی برداشته است.

قیمت کویل مسی - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – سیستم روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – سیستم روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.