قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استیل بستگی به اندازه، شکل و ویژگی‌های فنی آن دارد. قیمت‌ها بین برندها و تولیدکنندگان مختلف نیز ممکن است متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که مبدل حرارتی استیل اغلب به عنوان یک تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین قیمت آن بستگی به متغیرهای مختلفی از جمله ابعاد، جنس لوله، ضخامت دیواره، نوع پوشش، مدت زمان تولید و تامین قطعات و ... دارد.


به عنوان مثال، قیمت یک مبدل حرارتی استیل با ظرفیت 1000 لیتر در ساعت می‌تواند از چند صد هزار تا چند میلیون تومان متفاوت باشد. برای دقیق‌تر بودن قیمت نهایی، بهتر است با مشهد بخار تماس بگیرید.

قیمت مبدل حرارتی استیل |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات مبدل استیل استخری-قیمت مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-مبدل صفحه ای استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت مبدل حرارتی استیل با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استیل |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت مبدل حرارتی استیل در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مبدل استیل استخری-قیمت مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-مبدل صفحه ای استخر با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت مبدل حرارتی استیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت مبدل حرارتی استیل |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت مبدل حرارتی استیل  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت مبدل حرارتی استیل ومبدل استیل استخری-قیمت مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-مبدل صفحه ای استخر  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی استیل چیست و چه کاربردی دارد ؟

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین تجهیزات انتقال حرارت مبدل حرارتی می باشد. این محصول دارای کارکرد بسیار ساده ای می باشد. می توان گفت در تمامی بخش های صنعت کاربرد دارد. از این محصول در موتورخانه های گرمایشی برای انتقال حرارت و تامین آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

روش عملکرد این محصول به این صورت می باشد که یک سیال با دمای بالاتر وارد سیستم می شود و یک سیال دیگر در بخش دیگری از سیستم وارد می شود. در راستای تماس این دو سیال باهم انتقال حرارت انجام می شود. مبادله کن‌های حرارتی استیل در اندازه های مختلف تولید می گردد. این محصول با بازدهی بسیار بالایی داشته و با توجه به جنس آن طول عمر مناسبی دارد. از این محصول در شیلات ها ، آکواریم ها و …. نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی پوسته و لوله از همانطور که از اسمش مشخص می باشد از 2 بخش اصلی تشکیل شده است :

1) پوسته یا همان بدنه اصلی مبدل که می طبق استاندارد از جنس های مختلف می توان تولید کرد.

2) لوله های مبدل که به صورت های مختلف در بدنه یا همان shell قرار می گیرد.

مبدل حرارتی از بخش های دیگری مثل اتصالات ، نازل ها ، در صورت نیاز کلگی های مبدل تشکیل شده است. مبدل حرارتی پوسته و لوله طبق استاندارد TEMA  طراحی و تولید می گردد.

جنس بدنه و لوله های مبادل‌های استیل از چیست؟

مبدل حرارتی پوسته و لوله در جنس های مختلفی طبق شرایط سیستم طراحی و تولید می گردد. در انتخاب جنس بدنه و لوله ها  در حالت کلی و عمومی تنها یک پارامتر تاثیر دارد آنهم نوع سیال می باشد. با توجه به میزان اسیدی یا بازی بودن سیال ورودی و خروجی در مبدل تعیین می شود.

در مبدل های می توان از آلیاژ استنلس استیل استفاده کرد. مبدل های حرارتی استیل با آلیاژ های استیل با کلاس 304 ، 310 ، 316 تولید می گردد. برای انتخاب سایز و جنس لوله انتقال حرارت و واکنش لوله ها در مقابل سیال نیز مورد نظر قرار می گیرد. می توان از لوله های فین دار استفاده کرد. لوله های فین دار می تواند معمولا برای اواپراتور ها استفاده می شود که شامل افزایش بازدهی انتقال حرارت می گردد.

مشخصات فنی انواع مبدل های حرارتی استیل چیست؟

1) پوسته این محصول از جنس آلیاژ استنلس استیل 304 یا 316 تولید می گردد .

2) لوله های داخل تک پاس است .به مبدل های های حرارتی تک پاس مبدل های E-type نیز می گویند. مبدل های حرارتی استیل قابل در تولید در نمونه های U-type  که لوله ها به صورت رفت و برگشت قرار می گیرد نیز هست.

3) اتصالات از نوع NPT رزوه ای است . اتصالات رزوه ای یا همان threaded fittings در کلاس های 2000،3000،6000 تولید می شوند که باتوجه به شرایط سیستم و طراحی برای ساخت مبدل قابل استفاده است.

4) این محصولات قابل اتصالات به انواع دیگ و فیلتر شنی و تجهیزات دیگر موتور خانه است.

5) برای فشار کاری 10 بار تولید می گردد ( قابلیت ساخت برای فشار های بالاتر و دیگر سیستم ها نیز می باشد) .

6) این محصول از طرفیت 20 تا 200 کیلووات تولید می شود.

7) سطح حرارتی این مبدل ها فوت مربع می باشد.

8) مبدل های حرارتی استیل فضای کمتری را نسبت به نمونه های مسی اشغال می کند.

قیمت مبدل حرارتی استیل | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استیل چقدر است؟

در ساخت و تولید مبدل های حرارتی یکی پارامتر های مختلفی روی قیمت تاثیر گذارند. روش های طراحی ، مواد اولیه مرغوب و مناسب ، روش های تولید که شامل جوشکاری ، مونتاژ و …. می باشد تاثیر بسیار زیادی روی قیمت دارند. حتی نوع و جنس اتصالاتی که به بدنه مونتاژ می شود نیز یکی از عواملی است که روی قیمت تاثیر می گذارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت مبدل حرارتی استیل با کارشناسان ما در مجموعه مشهد بخار تماس بگیرید.

قیمت مبدل حرارتی استیل |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات مبدل استیل استخری-قیمت مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-مبدل صفحه ای استخر پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.