قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی پوسته و لوله (Shell and Tube Heat Exchanger) یک نوع مبدل حرارتی است که در آن حرارت بین دو مایع یا گاز در محفظه‌ای به نام پوسته (shell) انتقال می‌یابد. درون پوسته لوله‌هایی قرار دارند که یکی از مایعات از آنها عبور کرده و حرارت خود را به دیگری انتقال می‌دهد. به‌طور کلی، مبدل حرارتی پوسته و لوله از لوله‌های مجموعه‌ای از لوله‌های کوچک با قطر کوچکتر و بالاتر تشکیل شده است که به داخل پوسته بسته شده‌اند. این لوله‌ها به صورت موازی در دو طرف پوسته قرار دارند و مایعات حرکت کننده از یک سر پوسته


قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله به عوامل مختلفی مانند اندازه، مواد ساخت، طراحی و تعداد لوله‌ها وابسته است. برای مثال، یک مبدل حرارتی پوسته و لوله با 100 لوله و ابعاد کوچکتر، به طور متوسط در حدود 20 میلیون تومان قیمت دارد، در حالی که یک مبدل حرارتی با اندازه بزرگتر و با مواد ساخت مقاومت بالاتر به قیمت بیشتری نیاز خواهد داشت.

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی لوله ای-قیمت مبدل حرارتی-قیمت مبدل حرارتی استیل-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-انتخاب مبدل حرارتی-مبدل حرارتی چیست-قیمت مبدل حرارتی مسی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبدل حرارتی لوله ای-قیمت مبدل حرارتی-قیمت مبدل حرارتی استیل-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-انتخاب مبدل حرارتی-مبدل حرارتی چیست-قیمت مبدل حرارتی مسی با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله وقیمت مبدل حرارتی لوله ای-قیمت مبدل حرارتی-قیمت مبدل حرارتی استیل-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-انتخاب مبدل حرارتی-مبدل حرارتی چیست-قیمت مبدل حرارتی مسی  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی پوسته و لوله نوعی مبدل حرارتی است که کاربرد وسیعی در صنایع شیمیایی مانند واحدهای تقطیر نفت خام دارد. همان‌طور که از نام آن پیداست این مبدل از یک مخزن استوانه‌ای شکل بزرگ (پوسته) در فشار بالا و تعدادی لوله در داخل آن تشکیل شده است. مایع در داخل لوله‌ها حرکت می‌کند و بخار داغ بر روی لوله‌ها و درون پوسته جریان دارد. به علت تعداد زیاد این لوله‌ها و سطح تماس بالایی که ایجاد می‌کند، حرارت بخار به مایع داخل لوله منتقل شده و مایع را به جوش می‌آورد.

در مبدل‌های حرارتی معمولاً دو سیال بدون تماس جرمی با یکدیگر تبادل حرارت می‌کنند. سیال سرد تر در تماس با سیال گرم انرژی حرارتی گرفته و دمای آن بالا می‌رود و در عوض سیال گرم تر با از دست دادن حرارت، سرد می‌شود. این تبادل بر اساس اصول ابتدایی انتقال حرارت یعنی رسانش گرمایی و همرفت قابل توصیف است. در مبدل‌ها در حالت ایده‌آل و بدون در نظر گرفتن پرت انرژی، مقدار گرمایی که سیال گرم از دست می‌دهد و مقدار گرمایی که سیال سرد می‌گیرد برابر بوده و طبق رابطه بنیادی برای هر سیال قابل محاسبه است.

مبدل‌های جریان موازی و متقابل چیست؟ در مبدل‌ها به طور کلی ممکن است مسیر حرکت سیال‌های سرد و گرم نسبت به هم دو وضعیت داشته باشند. در حالت اول ممکن است دو سیال از یک ناحیه از مبدل وارد شده و به طور هم مسیر با هم در طول مبدل، تبادل حرارت کنند و از ناحیه دیگر به طور هم‌زمان خارج شوند. این نوع مبدل به مبدل با جریان‌های موازی معروف است. در نقطه مقابل مبدل‌های با جریان متقابل قرار دارند که در آن سیال سرد و گرم از دو نقطه مقابل هم وارد می‌شوند به طوری که در محل خروج سیال سرد، سیال گرم وارد و در نقطه خروج سیال گرم، سیال سرد وارد می‌شود.

اجزای مبدل ها شامل چیست؟

لوله ها: لوله‌ها قسمت اصلی تبادل حرارت در مبدل است. سطح بیرونی آن در معرض سیال داخل پوسته قرار دارد و از داخل آن نیز سیال دیگری عبور می‌کند. این لوله‌ها معمولاً از اینچ قطر دارند. در مبدل‌های معمولی از لوله‌های با قطر ۱ و اینچ استفاده می‌شود. در مبدل‌های فشرده نیز از لوله‌های با قطر  اینچ استفاده می‌شود. طول این لوله‌ها از ۱۶ تا ۲۴ فوت متغیر است. جنس این لوله‌ها اغلب از فولاد کم کربن، فولاد زنگ نزن، آلیاژهای مس، نیکل و آلومینیوم، تیتانیوم، برنج و دیگر فلزات است.

هنگامی که ضریب انتقال حرارت برای سیال بیرون لوله نسبت به سیال داخل بسیار کمتر باشد از لوله‌های با سطوح اضافه استفاده می‌شود. البته پره دار کردن لوله‌ها هزینه تمام شده محصول را نسبت به لوله‌های صاف بیشتر می‌کند.

پوسته ها: پوسته که عمدتاً به شکل یک لوله بزرگ است، فضایی است که لوله‌های مبدل در آن قرار می‌گیرند و عمل انتقال حرارت در داخل آن صورت می‌گیرد. به عبارتی شکل بیرونی و قابل رویت مبدل را پوسته می‌گویند. بر اساس استاندارد تما، پوسته‌های استاندارد از قطر ۶ اینچ  تا ۶۰ اینچ  را شامل می‌شود. به دلیل محدودیت در ساخت لوله‌های پیش ساخته، پوسته تا قطر ۲۴ اینچ به وسیله لوله‌های استاندارد و قطر بیش تر از آن به وسیله شکل‌دهی به ورق‌های استاندارد به شکا استوانه، ساخته می‌شوند. باید توجه داشت که ضخامت پوسته-به خصوص در مواردی که با گاز یا بخار تحت فشار درگیر است- از اهمیت بالایی برخوردار است. نسبت ضخامت، قطر و فشار داخلی به وسیله جداولی در کتب طراحی مبدل‌ها ذکر می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله با کارشناسان ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تماس بگیرید.

قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی لوله ای-قیمت مبدل حرارتی-قیمت مبدل حرارتی استیل-قیمت مبدل حرارتی موتورخانه-انتخاب مبدل حرارتی-مبدل حرارتی چیست-قیمت مبدل حرارتی مسی پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.