قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

منبع کویل دار یا Switching Power Supply یک نوع منبع تغذیه الکترونیکی است که برای تأمین ولتاژ و جریان مورد نیاز در مدارات الکترونیکی استفاده می‌شود. در این نوع منبع، از یک ترانسفورماتور و یک مدار الکترونیکی مدوله شده به عنوان کویل دار استفاده می‌شود.


در این نوع منبع تغذیه، ورودی AC به ترانسفورماتور داده می‌شود و توسط آن به ورودی DC تبدیل می‌شود. سپس به یک مدار الکترونیکی مدوله شده که شامل الکترولیت‌های سری، دیود‌های اصلاح‌کننده و ترانزیستورهاست، وارد می‌شود. در این مدار، ولتاژ و جریان ورودی به ولتاژ و جریان مورد نیاز مدار الکترونیکی تبدیل می‌شود و به عنوان خروجی ارائه می‌شود.

منبع کویل دار به دلیل ابعاد کوچک، راندمان بالا، کنترل دقیق ولتاژ و جریان و قابلیت استفاده در طیف گسترده‌ای از بارهای الکتریکی، برای کاربردهای مختلف در صنایع الکترونیکی، ارتباطات، خودروسازی و سایر صنایع استفاده می‌شود.

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار  خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار  با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری ولیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار   لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

 

منبع کویل دار چیست ؟

منبع کویل دار یا منبع کویلی که در نقشه ها و جداول تاسیساتی به اختصار با DHWG مشخص می گردد، برای تامین آبگرم مصرفی ساختمان ها و صنایع مختلف استفاده می شود. دمای مناسب آبگرم مصرفی مورد نیاز برای مصارف بهداشتی و شستشو بین ۵۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد. به منظور اینکه دمای آب سرد ورودی از سیستم لوله کشی را تا دمای مناسب ذکر شده افزایش دهیم روش های مختلفی وجود دارد. یکی از مناسب ترین روش ها استفاده از منابع کویل دار می باشد.

منبع ۳۰۰ لیتری کویل دار از یک مخزن به همراه یک کویل تشکیل شده است و آب سرد با قرار گرفتن در مجاورت غیرمستقیم آب گرمِ بویلر، گرم می شود. پس به طور خلاصه منبع کویل دار یک مخزن تهیه و ذخیره آبگرم مصرفی محسوب می شود. این محصول در دو حالت منبع کویل دار عمودی و منبع کویل دار افقی ساخته می شوند. که به طور عامیانه از آنها با عنوان منبع کویل دار ایستاده و منبع کویل دار خوابیده هم یاد می شود.

نکات مهم هنگام سفارش منبع کویل دار ایستاده ۳۰۰۰ لیتری :

1) ضخامت ورق بدنه بر اساس ظرفیت و فشار کاری تا ضخامت ۱۰ میلیمتر نیز قابل ساخت و ارائه میباشند(بدیهی است در جوشکاری منابع با ضخامت بدنه بالا ، از روشهای استاندارد جوشکاری مربوطه استفاده می گردد.)

2) در هنگام خرید منبع کویل دار ایستاده ۳۰۰۰ لیتری ، به جنس بدنه ، ضخامت ورق ، سطح حرارتی کویل و گارانتی آن نیز توجه فرمائید.

3) کویل آبگرم یا بخار کلیه منابع کویل دار ایستاده ایران فولاد مطابق با استانداردهای معتبر و با ضخامت های مناسب تولید و عرضه میگردند.

4) ضخامت کویل های آبگرم معمولاً ۰٫۷  میلیمتر و ضخامت کویل های بخار معمولاً ۰٫۹ میلیمتر میباشند.

5) کلیه منابع کویلی ایستاده ایران فولاد دارای پلاک مشخصات فنی ساخت (ضخامت ورق ، ظرفیت و سال تولید. سطح حرارتی) و ۶۰ ماه گارانتی می باشند.

6) منابع آبگرم کویل دار ایستاده در ظرفیت های بالاتر از ۲۰۰۰ لیتر با قید قیمت جدا گانه در فاکتور فروش مشتری دارای دریچه باز دید آدم رو می باشند.

7) قبل از سفارشمنبع کویل دار ایستاده ۳۰۰۰ لیتری نسبت به امکان عبور از درب موتورخانه و فضای ابعادی مناسب جهت نصب و بهره برداری آن اطمینان حاصل نمایید .

8) در صورتی که منبع با ابعاد دیگری مورد نیاز باشد ، ابعاد آنرا قبل از سفارش تعیین نمائید.

9) ارتفاع ارائه شده برای منابع آبگرم کویل دار  ایستاده فوق بدون در نظر گرفتن پایه می باشد.

10) حداقل ارتفاع مورد نیاز بین بالای منبع آبگرم تا سقف موتور خانه ۳۰ سانتیمتر میباشد.

11) درصورت استفاده از منبع آبگرم کویل دار  ایستاده ، لازم است به منظور چرخش آب گرم دیگ موتورخانه در کویل منبع ایستاده از پمپ سیرکولاتور مناسب استفاده شود.

مزایای منابع کویل دار  نسبت به منابع دوجداره:

1) منبع کویل دار ایستاده ۳۰۰۰ لیتری که در دو نوع ایستاده و افقی تولید می شوند برای تولید آب گرم مصرفی و بهداشتی  (از آب سرد ورودی) در سیستم های گرمایش مرکزی ساختمان، مورد استفاده قرار میگیرند.

2) مکانیزم عمل گرمایشی منابع کویل دار استفاده از انرژی گرمایی آب یا بخار ورودی از دیگ حرارت مرکزی ساختمان در کویل نصب شده درون منبع و انتقال این انرژی گرمایی به آب سرد ورودی به داخل منبع آب گرم کویلی (مانند مبدل حرارتی) جهت گرم نمودن آب سرد ورودی است.

3) جنس بدنه ی منابع کویل دار معمولا از ورق گالوانیزه گرم می باشد ، اما در صورت استفاده از ورق سیاه ، جهت جلوگیری از فرسایش و اکسید شدن آن ، سطح داخلی منابع را با رنگ اپوکسی کاملاً پوشش می دهند.

4) برتری منابع کویل دار نسبت به منابع دوجداره ، آسودگی تعمیرات آن بدلیل تک جداره بودن (در صورت نشت)، سرعت بیشتر گرم کردن آب سرد منبع و همچنین راندمان بالاتر کاری بدلیل وجود کویل (یا مبدل حرارتی) در داخل آن می باشد.

5) منابع کویل دار آبگرم بر اساس محاسبه و سفارش کارشناس پروژه جهت نصب در موتورخانه ی هتل ها ، بیمارستان ها ، مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات، استخرها و … ساخته و با گارانتی معتبر ارائه میشوند.

قیمت منبع کویل دار 3000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات لیست قیمت منبع کویل دار-فروش مستقیم منبع دوجداره کویل دار-قیمت کویل منبع دوجداره-قیمت منبع کویل دار 1000 لیتری-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-ظرفیت منبع کویلی-قیمت اسید شویی منبع کویل دار  پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.