دیگ آب گرم کیفیت تضمینی ارزانترین قیمت

دیگ آب گرم کیفیت تضمینی ارزانترین قیمت

مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار با 40 سال سابقه درخشان انوع تولیدات خود را با 20% تخفیف و با فروش مستقیم و بدون واسطه تقدیم صنعتگران عزیز می نماید. از جمله این تولیدات میتوان به دیگ بخار - دیگ آب گرم - دیگ روغن داغ - فیلتر شنی - منبع کویلی - بویلر تشعشعی - هیتر مشعل دار - انواع دی اریتور - سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل - انواع دستگاه ازن ساز اشاره نمود.


مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید دیگ آب گرم در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

دیگ آب گرم کیفیت تضمینی ارزانترین قیمت 

در هنگام خرید دیگ آبگرم، برخی نکات مهم را در نظر بگیرید:

1. نوع و ظرفیت دیگ: قبل از خرید، تصمیم بگیرید که کدام نوع دیگ آبگرم نیازهای شما را برطرف می‌کند؟ آیا نیاز به دیگی برقی دارید یا دیگی با استفاده از گاز طبیعی یا سوخت دیگر؟ همچنین، ظرفیت دیگ باید با نیاز شما همخوانی داشته باشد.

2. کیفیت ساخت و جنس: اطمینان حاصل کنید که دیگی که قصد خرید آن را دارید، از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. این مورد شامل استفاده از جنس‌هایی مانند استیل ضد زنگ یا نیکل است. همچنین، بررسی کنید که آیا دیگ دارای عایق حرارتی مناسب هست یا خیر.

3. کارایی و قدرت گرمایی: بررسی کنید که دیگ توانایی تولید آب گرم مورد نظر شما را دارد. مصرف انرژی، زمان لازم برای دست‌یابی به درجه حرارت مطلوب، و نرخ جریان آب گرم در دیگ از جمله مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.


در این مقاله در مورد موضوعاتی مانند 1- دیگ آب گرم مصرفی انواع دیگ آب گرم 2- لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم 3- دیگ آب گرم موتورخانه 4- دیگ آبگرم مستقیم 5- مشخصات فنی دیگ آب گرم فولادی شرح مختصری ارائه می نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس گرفته و از مشاوره فنی  کارشناسان مشهد بخار رایگان بهرمند شوید.

دیگ آب گرم مصرفی انواع دیگ آب گرم


بویلر آبگرم (Hot Water Boiler) یا همان دیگ آبگرم، یک مخزن تحت فشار می باشد که در آن سیال عامل تحت فشار، گرم شده و مورد استفاده قرار می گیرد. آب به عنوان سیال عامل بیش تر بویلرها  با ظرفیت حرارتی بالا توان ذخیره انرژی مورد نیاز را دارد.
بویلرهای آبگرم در سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد و با جاسازی آن در موتورخانه ساختمان می توان گرمایش محیط را تامین کرد.
بویلرهای آبداغ نیز از انواع دیگر بویلرها هستند که در فشار های بالاتر آب بالای 100 درجه سانتی گراد تولید می کنند.

لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم

قیمت دیگ فولادی آب گرم به فاکتورهای متعددی وابسته است و ارائه لیست قیمت بدون در نظر گرفتن این فاکتورها عملا امری غیر حرفه ای محسوب می شود.
از جمله فاکتورهایی که در لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم تاثیر گذار است ضخامت و جنس ورقی است که برای ساخت دیگ آب گرم به کار رفته است و همچنین نوع جوشکاری نیز در این قیمتها تاثیر گذار است.
از سوی دیگر مهمترین فاکتور نیز ظرفیت دیگ آب گرم بر مبنای کیلو کالری می باشد که تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد.
جهت اطلاع از این قیمتها کافی ست با یکی از شماره های - – 09152152481 تماس گرفته استعلام قیمت دیگ آب گرم فولادی خود را به انجام برسانید.

دیگ آب گرم موتورخانه

از متداول ترین مولد های گرمایی،دیگ های حرارت مرکزی می باشند . در دیگ ها انرژی حرارتی از سوخت (که توسط مشعل تولید حرارت می نماید ) گرفته شده و به آن داده می شود . بسته به نوع مصرف، آب می تواند در دیگ ها به آب گرم ،آب داغ و یا بخار تبدیل شود لذا دیگ ها به سه نوع دیگ آبگرم ، آب داغ و دیگ بخار تقسیم می شوند .
در دیگهای آب گرم انرژی حرارتی تولید شده توسط مشعل، آب گرم یا داغ را تولید می نماید و سعی می شود که از تولید بخار جلوگیری به عمل آید زیرا در این دیگ ها کنترل و سوپاپی جهت بخار ایجاد شده وجود ندارد و در صورت تولید بخار به دیگ آسیب می رسد. دیگ ها آب گرم از نظر جنس و ساخت به دو نوع : چدنی و فولادی تقسیم می شوند.

دیگ آبگرم مستقیم

در انتقال حرارت غیرمستقیم از دود به آب، برای مثال در یک بویلر آبگرم لوله آتشی، گرما از چندین مقاومت عبور می کند تا از دود به آب برسد که عبارتند از :
•    مقاومت انتقال حرارت جابجایی از دود به رسوب گرفتگی جدار داخلی لوله ؛
•    مقاومت هدایت حرارتی از رسوب جدار داخلی لوله ، مقاومت هدایت حرارتی گوشت لوله؛
•    مقاومت هدایت حرارتی رسوب خارج لوله
•    مقاومت انتقال حرارت جابجایی ازرسوب خارجی لوله به آب درون بویلر.
مجموع مقاومت های مذکور باعث می شود که ضریب انتقال حرارت کلی در لوله های دود یک دیگ آبگرم در حدود w/m2°c 35~15باشد.
در انتقال حرارت مستقیم ، آب به صورت قطره در محفظه ای که از محصولات احتراق انباشته شده پاشیده می شود.در این حالت ابتدا قطرات آب گرمای دود را به خود جذب ودود را خنک می کنند.
قطرات بعدی آب دمای محصولات احتراق را باز هم کاهش می دهند تا به زیر نقطه شبنم رسیده وآبی که قبلا بخار شده بود بر روی قطرات بعدی کندانس شود وحتی بخار آب ناشی از عمل احتراق نیز به طور کامل چگالیده شود.
این عمل باعث می شود که دمای دود خروجی عملا تا حد دمای آب ورودی کاهش یافته ودود کاملا عاری از بخار آب باشد.
ضریب انتقال حرارت مستقیم در این حالت در حدودw/m2°c 800~1000 خواهد بود.

مشخصات فنی دیگ آب گرم فولادی

دیگ ها و بویلر ها به عبارت ساده فضای بسته ای هستند که در آن به یک سیال گرما داده می شود و از این سیال گرم شده در مصارف مختلف می توان استفاده کرد. دیگ ها انواع مختلفی در جنس بدنه همچون چدن، فولاد و یا استیل دارند. دیگ ها در انواع مختلف ازسوخت هایی همچون گاز شهری، گاز مایع، گازوئیل و سایر سوخت های استفاده شده توسط مشعل، برای ایجاد حرارت استفاده می کنند. دیگ ها انواع مختلفی دارند که قدیمی ترین نوع آنها دیگ های کتری مانند بوده که در آن آب توسط شعله مستقیم زیر دیگ گرم میشود، استفاده از این نوع امروزه منسوخ شده است. دیگ های چدنی چند تکه انواع دیگری از دیگ ها هستند که آب درون پنل های چدنی جریان پیدا می کند و گرم می شود. دیگ های چدنی عموما جهت گرمایش ساختمان های مسکونی استفاده میشون و آب گرم تولید شده توسط دیگ های چدنی در یک سیکل بسته بوسیله واحد های رادیاتور، فن کوئل، یونیت هیتر و ... به محیط انتقال پیدا می کند.نوع دیگر دیگ ها دیگ های فایر تیوب هستنند. در دیگ های فایر تیوب منبع حرارتی یا فایر باکس که توسط مشعل گرم میشود همواره در تماس مشتقیم با آب قرار می گیرد و این دستگاه ها عمدتا برای تولید بخار استفاده می گردند. طول مسیر تماس فایر باکس را میتوان با لوله های برگشت موازی افزایش داد که به آن دیگ بخار دو پاس می گویند. و اگر گاز های ناشی از احتراق را به کناره ها و زیر خروجی هدایت کرده و سه مسیر موازی جهت خروج بوجود آوریم به آن دیگ سه پاس می گویند. نوع دیگر بویلر ها بویلر واتر تیوب بوده که در آن آب داخل لوله هایی تحت شعله مستقیم منبع گرمایی قرار می گیرد که نسبت به دیگ های فایر تیوب گنجایشه کمتری دارد ولی فشار بالاتری را در جریان آب تامین می کند.