عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ آب گرم را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دیگ آب گرم چیست؟- اجزای دیگ آب گرم- قیمت دیگ آب گرم- دیگ آب گرم موتورخانه- دیگ فولادی چیست- انواع دیگ موتورخانه- دیگ آب گرم مصرفی- تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دیگ آب گرم چیست؟- اجزای دیگ آب گرم- قیمت دیگ آب گرم- دیگ آب گرم موتورخانه- دیگ فولادی چیست- انواع دیگ موتورخانه- دیگ آب گرم مصرفی- تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ آب گرم باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ آب گرم در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگ آب گرم چیست؟- اجزای دیگ آب گرم- قیمت دیگ آب گرم- دیگ آب گرم موتورخانه- دیگ فولادی چیست- انواع دیگ موتورخانه- دیگ آب گرم مصرفی- تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ آب گرم را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ آب گرم طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ آب گرم لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 

 دیگ آبگرم ، کاربرد اصلی و انواع مختلف آن

کاربرد دیگ آبگرم بطور خاص تهیه آبگرم برای مصارف گرمایشی است در حقیقت یکی از اجزای کلیدی در تاسیسات گرمایشی مورد استفاده در ساختمان‌های امروزی دیگ آبگرم می باشد.در ادامه به بررسی نحوه کاربرد دیگ آب گرم در تاسیسات گرمایشی و انواع مختلف آن پرداخته می‌شود.

انواع دیگ‌های آبگرم

دیگ آبگرم چدنی یا فولادی

دیگ آبگرم تک پاس، دوپاس، کوره برگشتی، سه پاس (بر اساس تعداد عبور دود )

دیگ آبگرم عقب تر (Wet Back) یا عقب خشک (Dry Back)

 عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مهمترین کاربرد دیگ آبگرم

اصلی‌ترین دستگاه مورد نیاز برای تاسیسات حرارت مرکزی دیگ آبگرم یا بویلر آبگرم است.این نوع تاسیسات در اصطلاح سیستم گرمایش حرارت مرکزی نامیده می‌شود.

در این سیستم انتقال حرارت توسط آب صورت می‌پذیرد برای رساندن انرژی حرارتی حاصل از این تاسیسات برای کل مجموعه مورد نظر نیاز به نصب تجهیزات کامل برای گردش آب و آزادسازی انرژی گرمایی می‌باشد.

دمای آب بوسیله دیگ آبگرم بیشتر شده و زمانی که به حد موردنظر رسید بوسیله سیستم گردش آب درنظر گرفته شده به نقاط مورد نظر فرستاده می شود. در این مسیر با تبادل گرمایی صورت گرفته انرژی حرارتی آب به محیط منتقل می شود و باعث گرم شدن آن محل خواهد شد.

نحوه عملکرد دیگ آبگرم

انرژی حرارتی آزاد شده ناشی از احتراق سوخت در مشعل دیگ آبگرم، باعث گرم شدن آب دیگ می‌گردد. آبگرم شده توسط پمپ به گردش در آمده و در این مسیر انرژی خود را از دست می‌دهد و در انتها به دیگ باز می‌گردد. این چرخه بصورت مکرر تکرار می‌شود و باعث گرم شدن محیط می‌گردد.

لازم به ذکر است علاوه بر تاسیسات گرمایشی ساختمان دیگ‌های آبگرم یا آبداغ کاربرد دیگ آب گرم در صنایع مختلف بسیار زیاد است.

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخارانواع دیگ‌های آبگرم

با توجه به ویژگی‌های مختلف می‌توان دیگ‌های آبگرم را به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم نمود. برای آشنایی بیشتر شما با این ویژگی‌ها و کمک برای انتخاب دیگ آبگرم متناسب با نیاز شما انواع دیگ‌های آبگرم طور خلاصه معرفی شده‌اند.

دیگ آبگرم چدنی یا فولادی

با توجه به جنس آلیاز بکار رفته دیگ‌های بخار به دو نوع چدنی و فولادی تقسیم می‌شوند.

دیگ آبگرم چدنی:

این نوع دیگ از پره‌های چدنی تشکیل شده است . معمول این نوع پره‌ها در کارخانه تولید شده و بعد از انتقال در محل مونتاز می‌شوند. امروز کاربرد دیگ‌های چدنی کمتر رایج هستند و محدود به پروژهای کوچه شده‌اند . حمل و نقل این نوع دیگ راحت است.

دیگ آبگرم فولادی:

نوع فولادی دیگ آبگرم ساختار ساده‌ای دارد و از ورق و لوله‌های آلیازی آتشخوار یکپارچه تولید می‌شوند. دیگ‌های فولادی راندمان بالاتری دارند و همچنین به نسبت دیگ‌های چدنی طول عمر بالاتری نیز دارند.

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات دیگ آب گرم چیست؟- اجزای دیگ آب گرم- قیمت دیگ آب گرم- دیگ آب گرم موتورخانه- دیگ فولادی چیست- انواع دیگ موتورخانه- دیگ آب گرم مصرفی- تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – عوامل موثر در انتخاب دیگ آب گرم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.