قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی استخر یک سیستم حرارتی است که به منظور گرم کردن آب استخر و نگهداری دمای مناسب برای شناگران استفاده می شود. این سیستم شامل یک بستر حرارتی است که به کمک آن، حرارت از یک ماده به ماده دیگر منتقل می شود. در مورد مبدل حرارتی استخر، آب استخر از یک طرف از مبدل حرارتی عبور کرده و حرارت خود را به یک ماده حرارتی، مانند آب گرم یا گاز، منتقل می کند. سپس، ماده حرارتی حاوی حرارت به طرف دیگر از مبدل حرارتی منتقل شده و حرارت خود را به آب استخر منتقل می کند. این عملیات، به صورت پیوسته تکرار می شود و به


قیمت مبدل حرارتی استخر ممکن است بسته به اندازه، جنس و کیفیت ساخت متفاوت باشد. همچنین، با توجه به تکنولوژی و قدرت مبدل حرارتی، نرخ انتقال حرارت و در نتیجه کارایی سیستم تغییر می کند. بنابراین، قیمت مبدل حرارتی استخر با توجه به این عوامل ممکن است متفاوت باشد.

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استخر |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف و 100 % تضمین کیفیت قطعات کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل استخر استیل-انتخاب مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-تولید کننده مبدل استخری-کاتالوگ مبدل حرارتی استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت مبدل حرارتی استخر با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استخر |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت مبدل حرارتی استخر در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل استخر استیل-انتخاب مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-تولید کننده مبدل استخری-کاتالوگ مبدل حرارتی استخر با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت مبدل حرارتی استخر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

قیمت مبدل حرارتی استخر |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات : قیمت مبدل حرارتی استخر  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت مبدل حرارتی استخر وقیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل استخر استیل-انتخاب مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-تولید کننده مبدل استخری-کاتالوگ مبدل حرارتی استخر  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.  

 

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

برای گرم کردن آب استخر، از مبدل‌های حرارتی استفاده می‌‌شود. مبدل حرارتی دستگاهی است که حرارت را بین دو دستگاه مبادله می‌کند. مبدل‌های حرارتی می‌توانند تبادل را بوسیله آب، گاز، روغن، یا هوا انجام دهد.

در استخرها از مبدل حرارتی استفاده می‌شود. این مبدل‌ها دارای دو مدار گردش سیال هستند. در یک مدار آب حاصل از تجهیزات مولد (دیگ‌ها) و در مدار دیگر آب گرم مورد نیاز شامل آب استخر، آب گرم مصرفی و غیره گردش می‌کند.

مزیت مبدل حرارتی در مقایسه با آبگرمکن در این است که کیفیت، دوام و پایدارتری بالاتری دارد، مصرف انرژی آن کمتر است، و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

انواع مبدل حرارتی استخری چیست؟

انواع مبدل‌های حرارتی بر اساس نوع استفاده، ساختمان، و شکل ظاهری به سه دسته اصلی پوسته و لوله، صفحه‌ای، و هوا خنک تقسیم می‌شوند. مبدل حرارتی پوسته و لوله خود در دو نوع مسی و تمام استیل موجود است. برای گرمایش استخر از مبدل حرارتی نوع پوسته و لوله استفاده می‌شود.

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی استخر پوسته و لوله: یکی از مبدل‌های حرارتی معروف که در صنایع مختلف کاربرد دارد، مبدل حرارتی پوسته و لوله است. این مبدل در مواقعی استفاده می‌‌شود که نیاز به سطح تماس زیاد و فشار بالاتر از 30 بار و حرارتی بیش از 260 درجه سانتی‌گراد باشد. مبدل حرارتی پوسته و لوله از تعدادی لوله تشکیل شده است که درون استوانه‌ای قرار می‌گیرد. دو سیال که یکی سرد و دیگری گرم است بدون ارتباط مستقیم با یکدیگر در دیوار فلزی لوله تبادل حرارت می‌کنند؛ بدین صورت که یکی از سیال‌ها در داخل لوله و دیگری در اطراف لوله جریان یافته و بخار داغ در لوله جریان پیدا می‌‌کند. این باعث به جوش آمدن مایع درون لوله می‌‌شود. همچنین دو سیال می‌‌توانند در جهات مخالف حرکت داشته باشند. مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله‌ای بر حسب مقدار پاس‌های بین لوله و پوسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

مزایای مبدل حرارتی پوسته و لوله چیست؟ مبدل حرارتی پوسته و لوله دارای مزایای مختلفی است. به عنوان مثال، تمیز کردن تیوب‌های این نوع مبدل راحت‌تر است. همچنین، در این مبدل ها سطح تماس زیاد و حجم کم است. به همین خاطر، قادر است در حجم کم، سطح بزرگی را برای انتقال حرارت ایجاد کند. مبدل حرارتی پوسته و لوله دارای طرح مکانیکی خوبی است، فشار در آن به صورت یکنواخت توزیع می‌شود، و قابلیت استفاده برای دامنه وسیعی از مواد را دارد.

نکته مهم جهت حفظ کارایی انواع مبدل حرارتی این است که در مسیر آب ورودی آنها حتما باید از سختی‌گیر یا رسوب‌زدا استفاده شود.


قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

مبدل حرارتی استخری از جنس چدن چیست؟

نوع دیگری از مبدل حرارتی که در استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مبدل جدنی است. البته مبدل حرارتی از جنس چدن، کمتر در استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبدل حرارتی، همان‌طور که از نامش پیداست، از چدن ساخته می‌شود. البته به منظور جلوگیری از خوردگی و رسوب گرفتگی، اتصالات سیکل آن از جنس UPVC است. این مبدل به گونه‌ای طراحی شده که به آسانی می‌‌توان کویل را از داخل آن خارج کرد.

تراکم لوله‌های کویل مبدل چدنی بالا است. این موجب بالا رفتن راندمان مبدل حرارتی شده و باعث می‌گردد آب استخر سریع گرم شود. همچنین در مبدل چدنی، برخلاف مبدل‌های دیگر، آب داخل پوسته می‌‌شود و با توجه به اینکه چدن ضریب انتقال کمتری نسبت به استیل دارد، کل حرارت به مایع درون آن انتقال می‌یابد. طول عمر بالا این مبدل حرارتی بالاست و به دلیل قابلیت ذخیره انرژی، در مصرف انرژی صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت مبدل حرارتی استخر با کارشناسان ما در مجموعه مشهد بخار تماس بگیرید.

قیمت مبدل حرارتی استخر | 20درصدتخفیف قیمت خرید 100درصد تضمین کیفیت قطعات

قیمت مبدل حرارتی استخر |20% تخفیف قیمت خرید و 100% تضمین کیفیت قطعات - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله-قیمت مبدل استخر استیل-انتخاب مبدل حرارتی استخر-خرید مبدل حرارتی صفحه ای-تولید کننده مبدل استخری-کاتالوگ مبدل حرارتی استخر پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.